O săptămână fără Facebook?

Publicat de Adina on duminică, octombrie 14, 2012

Azi noapte, pe la nu știu ce oră, Facebook a fost în comă aproximativ 30 de minute. Cu această ocazie, mi-am dat seamă că până la urmă, pentru mulți dintre noi, Internetul este echivalent cu Facebook și nimic mai mult. Inițial am crezut că am eu probleme cu conexiunea la Internet (RDS-ii știu de ce:D), dar încercând să accesez și alte site-uri, mi-am retras imediat blestemele trimise cu ură și furie spre compania furnizoare de Internet.

Stăteam în fața laptopului, ca un copil abandonat de mamă și...ce să fac, încotro să merg?

Inevitabil, am încercat să îmi aduc aminte ce făceam și eu și restul celor din jurul meu înainte de apariția Facebook-ului. Îmi amintesc că exista Hi5, dar parcă lucrurile nu ședeau la fel. Sau cel puțin pentru mine. Nu am fost pasionată deloc de rețeaua respectivă de socializare. Mi se părea prea...glossy.

De când există Facebook m-am reîntâlnit cu colegi din generală stabiliți în Iași, cu pasiuni de-o vară din Sri Lanka, cu copii cu care mă jucam elasticul în fața blocului. Drept îi că nu am reluat legăturile ca și cum nu ne-am văzut de ieri. Cu mulți nu interacționez mai mult de un like la o poză, dar totuși, în felul ăsta știu ce fac, unde sunt, dacă sunt bine, cum au evoluat.

Revenind la momentul meu critic de azi noapte, când m-am gândit la ce-i mai rău, mă gândesc că poate ăsta e un semn să îmi fac și eu cont pe Twitter. Așa că îmi introduc eu fericită datele acolo, cu o lacrimă în colțul ochiului pentru ce a fost Facebook :), când îmi apare următorul mesaj:


Deci nu o să mai socializez în viața mea cu nimeni la nivel de megapixeli?
Numai bine, că în următoarea secundă, Facebook, drăguțul de el a ieșit din comă și am lăsat la o parte orice gând de a îmi face cont pe încă o altă rețea de socializare.

Voi cât de dependenți sunteți de Facebook? Dacă pentru o săptămână nu ar funcționa, cum credeți că ar fi viața voastră?


7 comentarii:

Comment by Paul Constantin on 14 octombrie 2012 la 14:53

Chiar recent nu am avut net o saptamana si am descoperit ca brust, am mult timp. Da mult de tot. Facebook-ul nu e asa important pentru mine insa e util... Promovare, spionaj :)) Sursa de amuzament

 
Comment by Adina on 14 octombrie 2012 la 14:56

Pentru fiecare până la urmă înseamnă ceva: socializare, promovare, amuzament,jocuri, delectare...dar ideea e că toți avem o mică dependență...

 
Comment by Zamfir on 14 octombrie 2012 la 14:59

Am renunţat la FAKEBUK şi ... în două zile am primit mai multe mesaje de la prieteni care ... mi-au cerut să revin!

 
Comment by GCM on 14 octombrie 2012 la 15:01

Pierd destul de mult timp pe facebook insa doar din cauza blogului. Ca sa fiu mai exact, am doua profile de facebook pe care le folosesc exclusiv pentru a promova prostiile pe care le scriu pe blog si pentru a vedea ce scriu si altii pe la ei.

Profilul personal de facebook, in lista caruia nu am nici macar o persoana pe care nu o cunosc personal, il folosesc doar pentru a nu pierde contactul cu fosti colegi sau cu prieteni imprastiati prin lume. Cred ca il accesez maxim o data pe saptamana.

 
Comment by Adina on 14 octombrie 2012 la 15:02

Și să înțeleg că ai revenit? Dar ce te-a determinat să renunți la Facebook?

 
Comment by Adina on 14 octombrie 2012 la 15:05

Da, dar în cazul ăsta și tu ai o mică dependență. Îl folosești pentru promovare...care de ce să nu fim sinceri, cred că ne aduce cei mai mulți vizitatori...

 
Comment by GCM on 15 octombrie 2012 la 18:15

Corect.

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...