O "domnișoară model"

Publicat de Adina on luni, octombrie 15, 2012

Mesaj pentru tinerele viitoare centuriste
Citind ieri pe blogul lui Alex despre o nu știu ce eleva bătăușă din Brăila,mă gândesc să caut pe Youtube să văd și eu despre ce este vorba.
Dragii mei, muierea aia e stricată la cap??? Dacă la șaișpe ani tu ajungi să te bați pentru un penis, ce mai faci la 20? Sau la 30, când deja intri în criza de nu mă mai ia nimeni de nevastă, că-s prea curvă?
Alex propunea să o arunce între niște negri pentru un gang bang. Eu zic că nu merită să îi plătești un bilet de avion până în Africa și să o mai și supui unor plăceri! (pentru ea)
Puneți-o să își cumpere singură un bilet la RATĂ spre pușcăria cu cei mai neprihăniți pușcăriași, lăsați-o acolo vreo două săptămâni, după care la muncă, taică! Să pupe ea picioarele la 200 de mineri nespălați de o lună!
Nu știu de ce am impresia că dacă o pun să scrie după dictare o pagină de caiet, mai mult de jumătate o să fie greșeli gramaticale pentru care nu merita să treacă în clasa doua!!!
Pe cât mi se pare de revoltător, pe atât cred că e și de tristă situația în sine. Să vezi adolescente care se comportă ca niște prostituate de pe centură, care se bat pentru clienți, e aproape tragic.
Atașat aveți și clipul cu domnișoara mai sus menționată.


15 comentarii:

Comment by Lucianna on 15 octombrie 2012 la 18:52

Am văzut și eu pe net individa. Ma umple de scarba sa vad cat de ieftin se dau asemenea fete! O femeie adevarata si-ar fi folosit atuurile ca să arate prostului ce pierde, nu ar fi înlăturat concurența atât de josnic! Dacă era mai brează, trebuia să își arate superioritatea elegant, nu să dea dovezi clare că ține un bărbat lângă ea numai bătând pe oricine altcineva îi atrage atenția!
Dar mă rog. Oi fi eu de modă veche!

 
Comment by GCM on 15 octombrie 2012 la 18:56

Daca erau doi baietei din astia cu hormonii urcati in urechi ce -si carau pumni, ti se parea mai putin grav? Copila aia n-a fost educata, probabil a crescut in vreun anturaj din asta in care pumnul si palma reprezinta argumentul suprem si nu face altceva decat sa aplice ceea ce a fost invatata. Atentie, a nu se interpreta ca i-as lua apararea in vreun fel, insa nici exagerarea asta nu mi se pare in regula, in fond i-a dat aleia doua palme si-a umilit-o pentru a se simti superioara. Nu s-a lasat cu injunghieri sau alte porcarii care s-au intamplat in alte cazuri mai putin mediatizate.
Repet: Educatie!

 
Comment by Adina on 15 octombrie 2012 la 19:06

Și dacă erau doi masculi, la fel mi se părea. Da, ideea de bază e lipsa de educație. Pe care dacă nu a primit-o de acasă, sau nu a fost în stare să și-o dea singură, trebuie impusă. Eu altă soluție nu văd!

 
Comment by Crismaryblog on 15 octombrie 2012 la 19:22

Cretina.. nu si-a intalnit nasul sa zicem asa si nu ma mira f tare ptr ca sunt multe ca ea. Au fost mereu tupeiste de genul si toate si-au intalnit nasul o data si o data.

 
Comment by GCM on 15 octombrie 2012 la 19:38

Da, se va marita cu nul care o sa-i toarne trei plozi minim si o s-o bata de fiecare data cand se va imbata. E ciclul natural al vietii.

 
Comment by Adina on 15 octombrie 2012 la 19:45

Cristina,eu aș spera să nu se ajungă la faza cu *nașul*, că nu o să fie prea bine pentru ea. Poate își mai revine în simțiri, dacă o bagă ăștia la mititica! Dacă nici atunci nu îi vine mintea la cap, să îl găsească ne nenea ăla menționat de Vali, că se merită!

 
Comment by Adina on 15 octombrie 2012 la 21:12

Dacă o să continue în ritmul ăsta și ea și altele ca ea, așa o să ajungă...Poate pe undeva își și doresc!

 
Comment by Tilla Adrienn on 17 octombrie 2012 la 02:56

Adina, pacat ca n-o sa ajunga in inchisoare desi ar merita. E de-a dreptul socant sa ai asemenea atitudine la 16 ani.

 
Comment by Shuvyx on 17 octombrie 2012 la 02:56

Ce-ar merita ea sa fie data putin cu capul de pereti. Prea multi gay pe lume, d-aia si-au luat-o toate verzele strambe in cap!! Din cauza noastra, a barbatilor s-a ajuns in halul asta. Ne purtam ca niste dameze obosite!! Pe vremea mea nu era asa :)))))

 
Comment by Tilla Adrienn on 17 octombrie 2012 la 03:04

Adina, pacat ca n-o sa ajunga in inchisoare desi ar merita. E de-a dreptul socant sa ai asemenea atitudine la 16 ani.

 
Comment by AdinaSega on 17 octombrie 2012 la 21:29

Și din păcate mai sunt mulți ca ea...:(

 
Comment by AdinaSega on 17 octombrie 2012 la 21:30

:)) Dar cum era Miță, pe vremea ta? Ia povestește-ne tu!:))

 
Comment by GCM on 17 octombrie 2012 la 22:30

Constient nu-si doresc. Isi dorec doar un gibon cu haine "da firma" importate pe filiera turceasca odata cu ghiulul si lantul gros cat o zgarda. Unul care sa fie "jmecher", sa stie sa fluiere dupa fuste, sa scuipe cojile de seminte cu atitudine si sa le rupa muia fraierilor care au tupeul sa se uite la ea. Il doresc si-l vor gasi...

 
Comment by AdinaSega on 17 octombrie 2012 la 22:55

Ce bine i-ai caracterizat!

 
Comment by Zamfir on 20 octombrie 2012 la 15:21

Ai noştri tineri la şcoală învaţă ...

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...