Un party mai aparte

Publicat de Adina on miercuri, iulie 25, 2012

Acum vreo 3 săptămâni, am fost invitată de prietenii mei care se ocupă cu repararea dinților, la relansarea clinicii lor. Mi s-a suflat în cască faptul că o să  fie și nește invitați de seamă, așa că mi-am zis: de ce nu?

Îmi iau frumos prietenul de braț și ne îndreptam spre zona cu pricina. Acolo, să vezi și să nu crezi. Tanti ce cântau la harpă, șampanie la intrare și poze la peretele cu reclame. Am dat de necuratul, îmi zic în gând. Ce mă fac? Intrăm noi semeți, ne tragem în poze...eu mă înfig într-un pahar cu șampanie...și hai sa mergem să socializăm.

Și să știți că ne-am și distrat pe cinste. A fost o petrecere altfel, dar sentimentul a fost unul foarte plăcut.

I-am văzut printre invitați și pe Gina Pistol, Mihai Leu, Sergiu Barboni (Burlacul, pentru cine a fost fan emisiunea cu pricina), iar gazdele au fost cât de poate de drăguțe și atente.

În primul rând vi-i recomand ca și specialiști, merită, vă dau cuvântul meu de cercetaș, iar în al doilea rând vi-i recomand ca și oameni.
Dar gata cu vorbăraia.Ca să nu ziceți că vorbesc din auzite, vă las dovadă și niște poze.











0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...