Update la lista de dorințe

Publicat de Adina on miercuri, iulie 25, 2012

Ieri a dat norocul peste mine și am reușit să îmi achiziționez un laptop. Îmi doresc asta de peste 100 de ani, așa că vă imaginați că bucuria mea a fost imensă. Trecem peste micile detalii, cum că mi-a luat peste 4 ore să instalez un Windows, plus alte ore pentru chichițe:mouse, router wireless (ăsta a rămas neinstalat) etc. Și nu am putut să nu îmi aduc aminte de reacția surorii mele mai mici când ne-au cumpărat părinții primul nostru calculator. Ea nu a mâncat nimic timp de două zile. Și dacă stau să mă gândesc bine, conexiune la Internet nu avea. Ce Dumnezeu o fi meșterit ea pe un PC din 1800 nu pot să îmi dau seama :)

Așa că, dragii mei, de acum o să ne citim mai des :) Mi-a fost tare dor de voi și de abia aștept să ne regăsim printre rânduri. Vă pup! :)

Să ne și dansăm olecuță!



3 comentarii:

Comment by sorin on 25 iulie 2012 la 20:14

Bine ai revenit Adina !! Blogosfera nu mai era ce a fost odata fara tine.

 
Comment by Adina on 25 iulie 2012 la 22:13

Mulțumesc, Sorin!

 
Comment by sorin on 26 iulie 2012 la 00:27

Cu placere draga Adina! As dori si eu acel interviu acum ca ai acces la internet si te astept pe BE , lumea tanjeste dupa editorialele tale superbe!

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...