Like and Share

Publicat de Adina on vineri, iulie 27, 2012

Butonând Facebook-ul din ce în ce mai des, nu am cum să nu observ o anumită invazie de Like și Share.  Cum pune unu o poză, cum te pune să dai like dacă..ceva, sau share dacă altceva.

Și surpriza? Chiar se îmbulzește populația la așa ceva. Oameni buni, voi nu puteți gândi cu creierii Dumneavoastră? 

Dacă îmi place ceva, dau like, dacă nu..NU! E nesimțit de logic. Dacă aș vrea să fiu într-un loc și dau like sau share, asta nu o să mă teleporteze acolo, nici când oi fi eu popă. Așa că nu mă mai supuneți unor astfel de obligații puerile și care nu dau dovadă decât de o disperare aprigă!!!!

Vă mulțumesc și vă doresc o seară minunată!

2 comentarii:

Comment by Lucianna on 28 iulie 2012 la 06:22

Un singur lucru am de zis! Ai o leapșă de la mine! Like dacă vrei să o preiei, share dacă o vei da mai departe!
Pe mine replicile ca cea de mai sus mă deranjează! Cerșetorieeeee! Like dacă și tu asculți, share dacă vezi! Avem disperată nevoie de botonu de I don t give a fuck/ marsh ma cu share-ul tau cu tot!

 
Comment by Adina on 28 iulie 2012 la 12:55

Ce bine ar merge butoanele alea, serios! :)) Ii trimitem vorba la Mark sa le implementeze? :))

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...