Referendum:da sau nu?

Publicat de Adina on sâmbătă, iulie 28, 2012


De când am început să scriu pe blog, m-am făcut o promisiune:că nu o să dezbat teme politice.Nu de alta, dar mie personal, mi se par extrem de plictisitoare.
Astăzi nu știu de ce, dar chiar m-am enervat. Parcă subiectul asta a fost mai prezent ca niciodată în jurul meu. Pun totul pe seama referendumului de mâine. Când o să merg să votez, că este dreptul meu și mi se pare mai mult  decât normal să fac asta.

Dar până la urmă ce și cum votez, consider că e cam problema mea și atât.
În schimb, niciodată nu am votat pe cineva, crezând prostește că viața mea se va schimba. Dacă vreau o viață altfel, păi pun mâna și schimb ce e de schimbat. Nu mă așez cu petul de bere în fața blocului și înjur în stânga și în dreapta *ai dracului politicieni, ca nu fac nimic pentru țara asta.* Iar când zic țara asta, mă gândesc strict la mine!

Votez mâine demiterea lui Băsescu. Asta îmi asigură mie o situație diferită?
Votez mâine împotriva demiterii lui Băsescu. Asta îmi asigură mie o situație diferită?

Că e Basescu, că e Antonescu, că e Ionescu, că e Popescu președinte..prea puțin contează. Contează ce fac eu pentru mine, în primul rând. Contează ce aștept eu de la mine. Dacă am ajuns ca și oameni să sperăm că viețile ni se schimbă în urma unor voturi,fără ca noi să facem nimic în sensul ăsta, putem foarte bine să ne întoarcem în bananier, că acolo ne este locul!

3 comentarii:

Comment by Claudiu Sas on 4 august 2012 la 22:54

Buna, doresti sa faci schimb de link cu:
Adresa: http://cinemasas.ro
Titlu: Faze de Ras
Daca esti de acord te rog sa imi lasi un comentariu pe site-ul meu
sa imi spui sa te trec la mine

Have a nice Day

 
Comment by GCM on 6 august 2012 la 13:30

Si acum, la ceva timp dupa "marele eveniment, imi dau seama ca singura care sta in picioare e imaginea de ilustrare a articolului. :))

 
Comment by Adina on 7 august 2012 la 19:16

Imaginea cred că va fi oricând reprezentativă! :)

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...