Susțin:Simona Sensual- Președintă!

Publicat de Adina on duminică, ianuarie 15, 2012


Butonez televizorul cu o oarecare stare de nervozitate. Același veșnic subiect-”revoluția” e omni prezent. Fiecare televiziune își prezintă punctul de vedere, ia interviuri la cald, empatizează cu ”revoluționarii”. În sinea lor, sar în sus de bucurie că au cu ce să facă rating. Ce făceau ei duminică după-amiază? Emisiunile cu perscari plictisesc de mult, reluările la reluări sunt deja expirate, filmul ”Singur acasă 1,2,3,4,5,..100(până când a ajuns ăla matur și nu se mai încadrează în peisaj) l-am văzut deja de sute de ori. 

Mă uit oarecum curioasă la ce se întâmplă la ora actuală în marile orașe ale țării și nu am cum să nu mă întreb:”Ce naiba se întâmplă?” Până acum oamenii au ieșit ”la scandal” să salveze SMURD-ul. L-au salvat! Bravoooo!

Acum, cică au ieșit să dea jos guvernul, vor alegeri anticipate, s-au săturat domne de tot, de sărăcie, mizerie, salarii mici, datorii la bănci.

Bun. Să zicem că se va întâmpla și asta. Curiozitatea mea e următoarea: ce plan aveți în cazul în care tot guvernul se duce dracu'? O să avem nevoie de un președinte nou, nu? Pe cine punem? Geoană, Antonescu, Vadim, Becali, Diaconescu, Simona Sensual?? S-a gândit cineva și la consecințele acțiunilor pe care le întreprind, sau instinctul de turmă i-a orbit de tot??

Când o să existe varianta ca România să fie condusă de nemți, austrici,unguri, spanioli(orice altă nație în afară de români), o să fiu prima în stradă și o să susțin asta cu tot sufletul meu. Dar atâta timp cât e vorba de a face doar un schimb între președinți la fel de corupți, prefer să îmi beau cafeau liniștită la mine în bucătărie, să îmi văd de viața mea și să mă delectez cu lucrurile care îmi plac.

Acestea fiind spuse, vă doresc o duminică minunată în continuare!



LATER EDIT: am găsit astăzi o părere foarte interesantă vis-a-vis de această ”revoluție”
Am scapat de pozele cu persoane mutilate distribuite prosteste pe facebook si pe mail. Acum mi se umple peretele cu invitatii de a merge in raza bastoanelor jandarmilor. Bine macar ca in mesajul asta nu e atasata si o poza cu scafarlia sau moaca plina de sange a vreunui jandarm sau protestatar. Nici macar teasta gaurita a cameramanului Antenei3...citește în continuare



4 comentarii:

Comment by G.C.M. on 16 ianuarie 2012 la 01:01

..."s-au săturat [...] de sărăcie, mizerie, salarii mici, datorii la bănci."
Pacat ca nu s-au vazut si nu s-au auzit. Au fost mai vocali aia care strigau A.C.A.B.
Poate aveau dreptate si ei, ca militienii/jandarmii n-au tati, toti ii injura de mame...

 
Comment by Adina Adeenah on 16 ianuarie 2012 la 01:15

Noi cam avem aceleași viziuni politice am observat. Ne facem partid? :)))))) Gânduri Constant Mediocre într-un Jurnal Deschis. GCMJD! :))))

 
Comment by G.C.M. on 16 ianuarie 2012 la 01:24

Hai sa le spunem viziuni "sociale". La noi nu exista politica.
GCM "in" JD?
Daca vede colega mea de camera ce ai scris dorm pe pres la usa :)))

 
Comment by Adina Adeenah on 16 ianuarie 2012 la 01:35

=)))) Mi scuzi! :))))

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...