My wake up song

Publicat de Adina on luni, ianuarie 23, 2012

www.blogevent.ro

Cât de mult urăsc diminețile...și  poate că nu chiar diminețile în sine, ci faptul că trebuie să mă trezesc. Ador să dorm...mult și bine. Dar dacă tot trebuie să mă mai și trezesc la un moment dat, mi se pare esențial că fac asta cu ajutorul unei melodii...vioaie! :D
De-a lungul carierei mele de ”om trezit”, am experimentat câteva piese care mi-au asigurat o dimineață mai umană. O să vi le prezint și vouă...poate țopăiți și voi ca mine!








Această piesă e o de o veselie debordantă.  Asezonată cu un ”label” pe măsură, dimineața e perfectă” :)















Nu știu cum se face, dar în perioada când ”mă trezea” această piesă eram foarte bine dispusă dimineața, dar mă deprimam complet câteva ore mai încolo:))












Vrei să sari din pat și tu și toți vecinii din cartier? Recomand cu tărie ”The Seed”. În cazul în care inima se hotărăște să nu mai bată în decursul nopții, nu vă panicați! :D Contați pe alarmă! :D











Această piesă a intrat în dimineața mea de azi. E genială. The best wake up song ever! Îți dă o stare de veselie, bine și dorință de a-ți începe ziua.













Pe tine ce piesă te răpește din lumea viselor?

1 comentarii:

Comment by pinguu on 24 ianuarie 2012 la 02:54

ultima e geniala!:d

mie-mi place tare mult asta:D
http://www.youtube.com/watch?v=TOk-SpvCo30

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...