Femeile şi schimbările

Publicat de Adina on marți, ianuarie 24, 2012

  Aţi observat că atunci când  o femeie simte nevoia subită de a schimba ceva la ea, cel mai mult are de suferit părul ? El săracul e cel care trebuie să suporte schimbările bruşte de nuanţă, de lungime, formă şi tot ce se mai poate schimba.


Din blond îl fac brunet şi invers , din lung scurt, din creţ drept ...

Cum şi eu sunt femeie , am apelat la acelaşi tertip, ca şi consoartele mele: am început cu schimbarea de nuanţă, iar acum m-am căşunat şi pe lungime . Doar-doar lucrurile se vor schimba. Ei bine,nu se schimbă . Rămân la fel, oricât l-aş ameninţa eu cu foarfeca . Până la urmă e vorba de atitudine . Şi m-am gândit că e cazul să o am am. Iar o nouă coafură cred că mă va ajuta să accept schimbarea mai uşor. Nu vreau să fug de ea,ci să o înfrunt cu mai puţin păr pe ochi :D


Published with Blogger-droid v2.0.3

10 comentarii:

Comment by pinguu on 24 ianuarie 2012 la 02:52

vezi putin mai diferit totul..
eh, si eu ma 'schimb' maine:D
ador brunetu..asa ca, maine am sa spun
'hello black hair':D

 
Comment by antiqul on 24 ianuarie 2012 la 06:46

La o ăptămână după ce m-am despărţit de prietena mea de acum 11 ani ea apărut cun părul mai lung cu 25 de cm. Am rămas mască. Pe atunci nu ştiam de existenţa meşelor. ;)

 
Comment by Adina on 24 ianuarie 2012 la 10:05

De abia aştept să văd rezultatul :-*

 
Comment by Adina on 24 ianuarie 2012 la 10:07

Ha ha ha ! Ce tare !:)))))

 
Comment by Rolerboy21 on 25 ianuarie 2012 la 22:33

hehehe! ti ai pus poza !

 
Comment by Cristina Maria on 26 ianuarie 2012 la 22:53

Si tu Brutus? :))Asa sunt si eu cu parul meu ..ma uraste saracul:))

 
Comment by Adina Adeenah on 28 ianuarie 2012 la 22:21

Și al meu. Sper numai să nu mă părăsească :))

 
Comment by Adina Adeenah on 28 ianuarie 2012 la 22:22

Of course, my dear :D

 
Comment by Adina Adeenah on 28 ianuarie 2012 la 22:22

=))ce tare :))

 
Comment by Adina Adeenah on 28 ianuarie 2012 la 22:22

te-ai vopsit? cum e? :D

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...