Idei de tatuaje. NOT!!!!

Publicat de Adina on luni, ianuarie 23, 2012

În ultima vreme mă bate rău un gând: acela de a mă tatua. Așa că am călărit Internetul într-o veselie, în căutarea modelului ideal :D


Am găsit și unele modele mai..interesante să le zicem, așa că aș vrea să vi le arăt și voua :) Enjoy!






Săraca pisică. Ce imagine denaturată are!

Dacă nici ăsta nu mai  e motiv de divorț, nu știu care mai e!

Cu siguranță ”will juge you”. Cât despre” judge you”, asta rămâne de văzut...


Butterfly effect

Bine că recunoaște măcar!

Epic

WTF???

Ești cocalar? Vrei să te tatuezi? O idee genială

Asta se întâmplă când te tatuezi la salonul lu' fiu-tu de 3 ani

Inedit, aș putea spune

Cu o astfel de femeie, cred că poziția misionarului e singura salvare

Hehhehe!

Motiv să nu se radă

:))

Ăsta mic cu sabia în cap e chiar simpatic :))



















5 comentarii:

Comment by Bianca Rus Lucia on 23 ianuarie 2012 la 23:17

Unele sunt haioase rau de tot, dar unele sunt ingrozitoare. M-a distrat ala cu axila si tipa :))

 
Comment by G.C.M. on 23 ianuarie 2012 la 23:31

Butterfly effect rullz :))

 
Comment by Cristi Sky on 23 ianuarie 2012 la 23:36

some people are really f*cked up... :))

 
Comment by pinguu on 24 ianuarie 2012 la 02:55

lol.. ma sparg de ras:)):))
ce noroc pe mine ca n-am patit-o

 
Comment by Zamfir on 20 octombrie 2012 la 15:14

Tare mare-i grădina Domnului!

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...