27

Publicat de Adina on luni, ianuarie 30, 2012

Ce înseamnă să fii om mare?


În fiecare an când se apropie ziua mea, fac un soi de calcul al învățăturilor pe care le-am tras în anul precedent. De fiecare dată se adună câte o mică lecție, care ajută într-un fel sau altul la formarea mea. Până aici, totul normal, zic eu.Mă gândesc că și la voi e la fel, nu?

Ei, anul acesta s-a cam terminat pixul de la atâtea calcule. Nu știu de ce, dar am impresia că am bifat cam multe cursuri, din greșeală, pe formularul de anul trecut. Eu sper ca ăsta să fie motivu, ci nu că o să dau ortul cât de curând și trebuie să recuperez :D

Ce am învățat eu în intervalul 26-25 de ani?

Că sunt încăpățânată. Am avut eu mai demult ceva bănuieli, dar nu le-am dat crezare. Că sunt puternică. Nu aș fi crezut asta niciodată despre mine. Bine, adevărul este că nu mi-aș fi dorit neapărat să aflu, dar asta e ;)
Am învățat că de la oameni poți să te aștepți la orice...Nu...corectez, să nu fi surprins niciodată de acțiunile lor. Și să nu încerci să le înțelegi. Ia-le ca atare și punct.

Am ajuns la concluzia că a existat și va exista o singură Maica Tereza. Restul sunt doar niște copii ce îngroașă rândul depresivilor. Oamenii nu pot fi schimbați. Nu de alții, cel puțin. Schimbarea vine din interior și atunci când e momentul ei. Nu o poți declanșa în niciun fel, iar încercările tale nu vor duce la nimic bun.

Am învățat să accept că toate lucrurile se întâmplă cu un motiv și trebuie să am răbdare să îl aflu. Uneori rezultatul e imediat, alteori e ceva ce se va concretiza cu timpul și mai exista și situații când nu dai de el nici picat cu ceară. Ce e de făcut atunci? Desfă-ți o bere și închină în cinstea lui...

Am învățat pe pielea mea că orice acțiune are și consecințe. Iar înainte de a acționa, e bine să le conștientizezi, sa fii pregătit să le înfrunți și să le accepți. În cazul în care nu ești, ori te adaptezi, ori stai în colțul tău sperând că va apărea o zână bună care va face totul așa cum vrei tu. PS: nu există zâne.

Mi-am dat seama că oricât de singur ești, merită să lupți...îți datorezi asta ție.

Poate la un moment dat, toate acestea mi-au fost spuse. Dar nu le-am tratat decât ca pe niște experiențe exterioare și nimic mai mult. Sper ca voi să fiți un pic mai isteți ca mine și să nu faceți la fel. Nu de alta, dar e crunt să înveți de unul singur...ce înseamnă să fii om mare :(






Muzică: Alex Busuioc




4 comentarii:

Comment by G.C.M. on 30 ianuarie 2012 la 22:12

Desfă-ți o bere!... .

 
Comment by Adina Adeenah on 30 ianuarie 2012 la 22:38

Hai noroc :D

 
Comment by Alexandru Anton on 31 ianuarie 2012 la 13:58

Ai realizat ceva anul aceasta, sper ca la 24 de ani sa inveti si mai multe.
Intentionat am scris 24 de ani pentru ca am vazut ca tu descresti de la 26 ajungi la 25 , nu era logic sa fie 25-26 ?

 
Comment by Adina Adeenah on 31 ianuarie 2012 la 22:29

=)))bine ca esti tu destept :)))))

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...