Suflete ratacite...

Publicat de Adina on sâmbătă, decembrie 10, 2011

Spatiul si timpul s-au aliat impotriva noastra. Pe tine te-au aruncat intr-un colt de lume, iar pe mine m-au izolat intr-un univers paralel.Ne tin captivi, fara sa isi dea seama ca sufletele noastre undeva acolo sus s-au regasit. Ne-am lasat trupurile pe pamant si ne-am reunit sufletele pline de dor si tristete.
A fost o evadare grea, dar a meritat. Mi-am lasat trupul lipsit de expresie, sentimente si trairi acolo jos si am fugit spre tine.
Ma asteptai...zambind si plin de caldura. Am sarit in bratele tale si a fost momentul cand eu am devenit parte a ta.

Ne-am unit intr-o explozie de sentimente, traiti, placere,sudoare..Ne-am creat lumea noastra perfecta, aducand ce e mai bun in ea:eu pe mine, tu pe tine.
Ne-am jurat sa ramanem acolo, captivi in propriile dorinte, sa ne hranim cu pasiune, sa respiram extaz.

Ne ucidem trupurile goale ramase in lumile de jos, pentru o eternitate impreuna.Ne cuprindem in brate si ne aruncam intr-un gol ciudat. Suntem doar noi doi, speriati, curiosi,plini de entuziasm. Ne fascineaza multitudinea de culori si schite din jurul nostru. Le atingem tematori, sa nu dispara. Cuvintele nu exista aici. Privirile noastre sunt de ajuns pentru o comunicare perfecta.Ne simtit reciproc si ne adaptam cerintelor noastre.

Plutim imbratisati, goi,fericiti spre un gol din ce in ce mai mare. Oare spre ce ne indreptam? 


6 comentarii:

Comment by Cool_g on 10 decembrie 2011 la 16:18

super blogu :)

 
Comment by Adeenah on 10 decembrie 2011 la 16:29

Iti foarte multumesc :)

 
Comment by Kathy on 10 decembrie 2011 la 16:29

Nibiunul din personaje nu stie exact. totusi vor sa fie impreuna pt eternitate. E frumos sa visezi :X

 
Comment by Adeenah on 10 decembrie 2011 la 16:36

Cele mai frumoase povesti de dragoste au inceput cu cele mai apasatoare vise..

 
Comment by Tlaloc on 10 decembrie 2011 la 20:45

Frumos, imi place cum ai punctat "suntem doar noi doi" si nu doar noi

 
Comment by Adeenah on 10 decembrie 2011 la 21:03

Multumesc...:)

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...