De la banci adunate

Publicat de Adina on vineri, decembrie 09, 2011


Cum sa nu razi?=))




- Am scos toti banii de pe card (Credit Card)!!! Acum ce se întâmplã??? Îmi mai dati altul?!? 

Vreau sa fac si io o extractie din contu' firmei !!!
 
Am venit (persoanã juridicã) sã-mi dati extractu' de cont !!!
 
- Am venit sã plãtesc banca !!! (o ratã la un credit)
 
- Bunã ziua !!! Am de plãtit si io niste rãti !!! (ratã - rate - rãti declinat la persoana a 15-a plural) (Solicitare facutã de un domn elegant imbrãcat la 4 ace cu un diplomat de piele si un celular ce "rãgea"manele)

- Doamnã, vreau sã scot si io bani de pe ãsta (Un card de salariu).
 
- Mergeti cu cardul la ATM, îl bãgati in aparat, tastati PIN-ul si îi spuneti acolo cãt vreti sã scoateti !!! 
... Dupã cãteva minute, aceeasi persoanã în fata ATM-ului: 
- Cinci milioane (în soaptã) !!! 
- Cinci milioane (putin mai hotãrât) !!! 
- Cinci milioane (rãspicat) !!! 
- Cinci milioane (cât l-au tinut plãmânii) !!!

       
- Doamnã, i-am dat banii si factura si nu mi-a mai dat rest !!! 
- Cine ?!? 
- Automatu' de-afarã !!! 
Dupã mici investigatii se constatã cã este necesarã echipa de interventii deoarece bunicuta respectivã a reusit sã îndese literalmente în fanta de card a ATM-ului banii si factura telefonicã (cu plic cu tot) 


-Doamnã, nu vã merge tonomatu' ?!? Cã vroiam sã-mi scot si io banii!  


- Nu vã supãrati, când alimentati bancomatul?!? 
- De-abia ce l-am alimentat acum un sfert de orã !!! 
- Pãi am vrut sã scot 500.000 si mi-a zis "Insuficienti bani in cont"!!! 


-Dacã e card international pot sã-l folosesc si in Spania !?! (ãsta cred cã era un "cãpsunarist") 


- Nu vã supãrati, am si eu o problema urgentã !!! Sunt disperat !!! Mi-am pierdut cardul si mi-e sã nu rãmân fãrã bani. 
- Stati linistit, pentru cã cel care-l gãseste nu-l poate folosi atâta timp cât nu stie PIN--ul!
- Pãi, aici e buba!!! Mi-am notat PIN-ul cu Marker Permanent pe spatele cardului ca sã nu-l uit.  


4 comentarii:

Comment by James Freek E-Monden on 10 decembrie 2011 la 00:01

tare aia cu 5 milioane=))

 
Comment by Adeenah on 10 decembrie 2011 la 00:51

=))Ma si imaginez trecand pe langa un bancomat si auzindu-l pe unu' strigand la el =))

 
Comment by Boogie on 10 decembrie 2011 la 12:37

Cum naiba sa iti notezi PIN-ul pe spatele cardului ca sa nu il uiti ? :)) Ala gandea cand a facut acest lucru ?

 
Comment by Adeenah on 10 decembrie 2011 la 14:25

Clar nu! Sa stii ca am intalnit si eu clienti de genul asta. Nu neaparat ca si-au notat pinul, ci isi tineau cardul in plic cu tot cu pinu-ul primit de la banca. Si dupa aia tot ei erau furiosi sa nu mai aveau bani pe card.

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...