Munca in echipa

Publicat de Adina on duminică, decembrie 11, 2011



Ce inseamna munca in echipa pentru tine?

Toate joburile pe care le-am avut pana acum,m-au invatat asta:ce inseamna munca in echipa, ce inseamna oamenii.Insa totul a fost la nivel de corporatii.

Recent insa, mi-am dat seama ca munca in echipa inseamna implicare, sustinere,apreciere,dorinta,momente frumoase, oameni minunati.
Pe langa blogul personal, m-am implicat si intr-un alt proiect. Acolo scriu editoriale. Nu e mare diferenta, pana la urma fac tot ce imi place:sa scriu.
Dar diferenta consta in aprecierea pe care o am, situatiile prin care am trecut, oamenii pe care i-am cunoscut.

E minunat sa fii inconjurat de suflete calde, care vor sa ajute cum stiu ele mai bine:prin cuvinte!
Va invita sa fiti alaturi de noi, echipa de pe BlogEvent , sa ne cunoasteti, sa vorbiti cu noi, sa ne apreciati cand e cazul si sa ne trageti de urechi atunci cand gresim.
Va multumim din suflet si speram sa nu va dezamagim!


4 comentarii:

Comment by G.C.M. on 12 decembrie 2011 la 17:00

Nu va trag de urechi ca sunteti suparaciosi :p

 
Comment by Adeenah on 12 decembrie 2011 la 19:01

Ia pune-ne la incercare :D

 
Comment by G.C.M. on 12 decembrie 2011 la 21:25

Nu ma risc, mi-e frica de oltence :p

 
Comment by Adeenah on 12 decembrie 2011 la 23:14

=))Good boy!

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...