Interviu cu mine:)

Publicat de Adina on luni, decembrie 12, 2011

Dragii mei,


Sunt o vedeta, ce mai! Am dat primul interviu din viata mea!
Va invit sa il savurati!
Ii multumesc din suflet lui Florin pentru increderea acordata(cand am zis ca oltenii-s tari, nu m-ati crezut :D)






Daca in episodul trecut al Interviuri cu bloggeri, am discutat cu Sorin, un blogger, astazi stau de vorba cu o reprezentanta a sexului frumos, o bloggerita, Adina de la adeenah.blogspot.com.
Buna Adina! Iti multumesc pentru aca mi-ai acceptat invitatia, te rog frumos, la fel cum am facut si cu predecesorul tau, Sorin sa te prezinti, sa spui cititorilor mei cu ce te lauzi, ce pasiuni ai, stii tu, ceva can-can.
Salut Florin.Cu multa plecere, mi s-a parut o idee foarte faina asta cu interviurile. Despre mine? Hm.. sunt o fata normala, curioasa, vorbareata, agitata (doar sunt olteanca) si destul de prietenoasa, zic eu.
Cum a inceput adeenah.blogspot.com? Te gandesti sa treci pe un domeniu prorpiu?
Acum cativa ani am mai avut un blog pe wordpress. M-a enervat la un momentdat ceva (nu mai tin minte ce) si am renuntat. Acum cateva luni… ma plictiseam.. si am zis.. hai sa mai incerc, sa vedem cum e, mai ales ca puteam sa mi-l promovez si mult mai usor cu ajutorul Facebook-ului. Pe domeniu propriu vreau sa trec de la anul, dar nu ma prea descurc cu configurarea wordpress-ului. Totusi, pana atunci sper sa invat, daca nu, sper sa gasesc pe ceva sa ma ajute. Cine stie, poate prin intermediul acestui interviu se va oferi cineva.
Cum te simti stiind ca in blogosfera esti, ca si restul bloggeritelor in minoritata?
Uite ca nu m-am gandit niciodata pana acum la asta, ca sunt in minoritate. Consider ca si femeile au ceva de spus. Poate mai multe ar trebui sa aiba curajul asta. Dar eu, ma simt minunat, mai ales ca am si cunoscut oameni extraordinari prin intermediul blogului.
Ramanem la capitolul bloggeri, ti-a facut vreunul cu ochiul, sau viceversa?
Multi bloggeri imi plac cum scriu. Fiecare pana la urma si-a pus si ampenta personala destul de mult, si asta mi se pare ceva frumos. Cititndu-le blogul constant, ajungi sa le cunosti o mica parte din sufletul lor.
Ok, trecm putin si la blogevent.ro, cum ti se pare ideea? Te vei implica in diversele campanii organizate?
Ideea mi se pare una foarte buna. Ca si Revista Blogurilor de altfel. Sincer nu ma asteptam ca lucrurile sa evolueze asa. Dar ma bucur enorm. Si da, o sa ma implic in campanile organizate.
In incheiere, daca doresti sa-mi lasi un feedback si un mesaj pentru cititorii mei este perfect?
Feedback? Continua ce ai inceput, ca e bine. Daca iti place ceea ce faci, nu are cum sa nu iasa bine.
Te felicit pentru munca pe care o depui si astept sa mai treci pe la mine.
Iti foarte multumesc. Cu siguranta o sa trec. Si eu te astept in continuare sa imi rasfoiesti paginile.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...