La mulți ani, 2012!

Publicat de Adina on vineri, decembrie 30, 2011



Dragii mei dragi,
Că tot mai e puțin până trecem într-un an nou, aș vrea să vă transmit urările mele de pe acum. Cine știe mâine ce meteorit mă izbește în ceafă și cred că o să îmi fie peste mână acest lucru!
Vă doresc multă sănătate! Să aveți parte de momente frumoase din care veți învăța ceva. Sper ca toate dorințele pe care o să le gândiți în noapte dintre ani, să se transforme în realitate!


LA MULȚI ANI!
Vă mulțumesc că ați fost alături de mine anul acesta!


Adina




6 comentarii:

Comment by G.C.M. on 31 decembrie 2011 la 15:52

Un An Nou fericit si linistit!

 
Comment by Mistocareala on 1 ianuarie 2012 la 14:49

La multi ani ! :X :*

 
Comment by Adeenah on 4 ianuarie 2012 la 22:35

La mulți ani! :)

 
Comment by Adina Adeenah on 4 ianuarie 2012 la 22:36

La mulți ani! :)

 
Comment by Blog Event on 4 ianuarie 2012 la 23:06

draga adina , te iubim!din tot sufletul.esti un om minunat!sa nu te schimbi niciodata! semnat. comunitatea bloggerilor din romania :D

 
Comment by Adina Adeenah on 4 ianuarie 2012 la 23:10

you made my heart melt....eu vă iubesc și mai mult...

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...