Un weekend relaxant

Publicat de Adina on duminică, noiembrie 06, 2011

Salutare dragii mei!
Ce faceti? Cum ati petrecut acest weekend?
La mine pot sa spun ca a fost cel mai relaxant weekend din ultimii 26 de ani :)). Si uitasem cum e sa fie atat de bine sa nu faci nimic.
Am reusit sa dorm si foarte mult(aproape 30 de ore in 2 zile)...si ce e cel mai important e ca am adormit la ore rezonabile...in jur de 12 :)
Pe langa asta am si mancat bine :D iar singurul meu contact cu lumea de afara, a fost ieri cand am iesit sa iau tigari :)
Ce am realizat in aceste doua zile? Ca e asa important sa te bucuri de lucrurile marunte, pe care de cele mai multe ori le faci in graba...de exemplu un dus lung, de jumatate de ora...in care lasi apa sa curga pe tine si nu te gandesti la nimic. 


Cafeau de dimineata savurata in pijamale, dupa ce ai servit un mic dejun copios, pregatit pe ritmuri latino...
Statul in pat, si uitandu-te la o emisiune de duminica...despre nimic..
Sa vezi cum cad frunzele din copaci...sa simti cum te umpli de energie...
Va recomand tuturor un astfel de weekend..chiar daca poate pentru unii va parea mai greu de realizat...
O saptamana minunata va doresc in continuare! :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...