Peste 20 de ani...

Publicat de Adina on marți, noiembrie 08, 2011

"Peste 20 de ani vei fi mai dezamagit de lucrurile pe care nu le-ai facut, decat de cele pe care le-ai facut". Mark Twain


Sunt perfect de acord.Si zic asta, uitandu-ma in trecutul meu. Nu exista lucruri pe care le-am facut si sa le regret. Pentru ca atunci cand am luat o decizie, la momentul potrivit a fost cea mai buna. Nu contest ca intre timp, poate multe dintre ele s-au schimbat. Dar trebuie sa tin cont de faptul ca fiecare decizie a fost luata intr-un anume moment si ca am fost influentata de factorii de atunci.
Insa regret multe lucruri pe care nu le-am facut. Din diferite motive...mai mult sau mai putin importante. Imi pare foarte rau ca atunci cand nu am facut ceva, nu m-am pus pe mine pe primul loc. De multe ori am luat decizia de a nu face ceva, gandindu-ma ca actiunea mea va avea efecte negative asupra cuiva. Si in cele mai multe cazuri, am gresit gandind asa...
Asa ca, prefer, ca atunci cand voi avea 80 de ani si o sa ma gandesc la viata mea, sa zambesc..sa imi fie dor de fiecare an, sa am cele mai frumoase amintiri...pentru ca pana la urma amintirile se fac din lucrurile pe care LE facem, nu din cele pe care ne-am dori sa le facem....

4 comentarii:

Comment by Anonim on 11 noiembrie 2011 la 12:09

Draga Adina,
Eu tot intr-o carapace... Dar te-am urmarit de-a lingul anilor cu bucurie si tristete, cu drag si dor.Si ma gandesc la timpul trecut in ultimii 10 ani. De fapt, chiar 13. Uite ca mi-am scos capul din carapacea mea. Hmmmm........ Multe s-au schimbat si sper cu tot sufletul sa vad peste cei 20 de ani, sau la cei 80 de ani ai tai si-ai mei sa aud ca ai facut totul.

 
Comment by Jurnal deschis on 11 noiembrie 2011 la 20:54

Draga Anonim...iti multumesc mult de tot pentru gandurile frumoase :)Daca tot ai iesit din carapacea ta, imi dezvalui si mie identitatea ta? :)

 
Comment by Boogie on 12 noiembrie 2011 la 12:05

Pai fiecare lucru trebuie facut la momentul oportun. Nici prea devreme nu este bine, dar nici prea tarziu nu este bine. Dar nu regreta nimic din ce ai facut, sau nu ai facut. Asa ai ajuns unde esti acum. ;)

 
Comment by Jurnal deschis on 12 noiembrie 2011 la 19:48

@Boogie:cam asta si era ideea :)

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...