Sa radem putin

Publicat de Adina on duminică, noiembrie 06, 2011

Franturi din viata de zi cu zi, culese de pe http://bash.craiovaforum.ro/

Enjoy them! :)


"Discutie de meciurile de aseara:
Rares:Ai vazut ma meciurile de aseara?
Nico:Normal.
Rares:Unde?
Nico:La pauza ma uitam la ofertele provident de imprumuturi, ca am spart tv de nervi..
Rares:=)))))))))))"


"In clasa,dupa ce m-a dat colega de banca cu un parfum:
eu:Bine ca m-ai dat cu parfum..acum miros ca o curva :| , da-te si tu macar...
ea:Eu miros deja :)"

"tomy: sa vezi ce-am patit..
bibi: baga-i mare:>
tomy: ma dadeam cu scuteru...pe drum nepublic...ca nu e inmatriculat...
tomy: asa
tomy: si este o unitate militara chiar mai sus de unde stau aproximativ 100 de metri
tomy: 150
tomy: 170...
tomy: si am vazut un soarece
tomy: am vrut sa il calc
tomy: si nu lam calcat
tomy: da nu era agitat
tomy: si mam intors
tomy: ma dau io jos bazat...
tomy: si nu ma legasem la adidasi...numa amm bagat siretu in papuc
tomy: si jbif am vrut sai dau una la soarec da nici nu lam nimerit da papucu zboaraaa ca era sa mearga la astia dupa gard la militari
tomy: lol
tomy: sapoi dute prin uscaturi in soseta
tomy: se da militaru de paza jos din turnuletu lui si zice...
tomy: asa cu o voce de mascul: "domnisoru...ce cauti acolo??!"
tomy: pai...zic io...papucu...
tomy: zice da cum tia ajuns acolo
tomy: hehe...miracol)
tomy: si nah
tomy: o cam ras un pic da macar am luat papucu
bibi: =)))))))parca te si vad=)))=>bashed"

"BUZZ!!!
Bubbles: zi coae
Srkツ™: azi la magazinul de mezeluri gigant:
Srkツ™: un mos: vreau si eu 10 kg de carne
Srkツ™: Vanzatoarea: de ce?
Srkツ™: Acelasi mos: de vaca
Srkツ™: Vanzatoarea (mirata si cam pissed of): pentru ce?
Srkツ™: mosu scos din sarite: pentru caine ca mie nu imi place carnea de la voi ca are gust de mucegai
Srkツ™: =))
Srkツ™: =)))"

"pucca Pucca: Da nu ma costumez in dovleac ma fac pisicuta
Thă MadneSS ™: pai mai iti trebuie coada , ca mustata ai"

"a ora de engleza profa catre clasa:
Copii cu ce incepe o propozitie in engleza?
Eu cu o fata de inteligent:.. cu litera mare:))
clasa : :)))"

"gutza_tokio_hotel666: $@Llut la toztyy fratzyy mey (mas)
gutza_tokio_hotel666: kre jukatzy un CS ??????? (mas2)
gutza_tokio_hotel666: 41.192.291.33 GO GO GO GO GO sERv3r de CS hay intratzy (mas3)
gutza_tokio_hotel666: BrB ,, veDetzy k yes putzinn sha Ynstal3z CS ddar intru la loc si Va anuntz knd intru (mas4)
gutza_tokio_hotel666: decy bafta (mas5)
gutza_tokio_hotel666: gata Fraztylor am iNTrat la loc vaM zys k va anuntz knd intru (mas6)
gutza_tokio_hotel666: Nicolae Gutza - La inima mai ars .. .kre 0 ay ? (mas7)
gutza_tokio_hotel666: vnd skuter armanydet(contacteme(nu io):batista_batista370 pt detalyy (mas8)
gutza_tokio_hotel666: mancamiati avataru(mas 9)
gutza_tokio_hotel666: nu may trimitezty fratzylor mas$ury :|||| ..... (mas11)
gutza_tokio_hotel666: vetzy k pt aya kre nu shtyzy idul meu este gutza_tokio_hotel666 si al doylea mai nou dar defapt il am demult ieste batista_batista370 (mas12)
gutza_tokio_hotel666: vedetzy k m duk pana la bukatarie sa beau nishte apik ma intorc repede (mas13)
KillTheMF .: mda"

"adelutza9: smake
SmakE: da?
adelutza9: cf?
SmakE: p`aci...ma plictisex
SmakE: u?
adelutza9: sunt fericita ...plec in italia...
SmakE: muisto
SmakE: misto *
adelutza9: nesimtitule
SmakE: scz... din greseala
adelutza9: da da ... si marmota invelea ciocolata in staniol

adelutza9 has signed out. (10/26/2008 12:23 PM)"

"Alexandru Constandachi: mai esti beat ?
Alexandru Constandachi: parinte ?
BUZZ!!!
M@gu: nu e acasa
M@gu: maine vine
Alexandru Constandachi: ;/
Alexandru Constandachi: cu cine discut ?
M@gu: mama
Alexandru Constandachi: baiatul dumneavoastra se masturbeaza "

"Andy: ce-ai facut ma cu aia aseara? :D
Geo: n-a iesit nimic, ca cica sunt prea paros...
Andy: :))
Geo: dar nu e vina mea, asa sunt de cand ma stiu, cand m-am nascut, medicul i-a zis mamei: "felicitari, tocmai ati nascut un covor..."
Andy: thats sad... =))"

"Scream: bah nu mai tin minte nimic
yvonna...: ia lecitina
Scream: blahh. m-am lasat
yvonna...: dc?
Scream: uitam sa le iau
yvonna...: )))))))))))))))))"

"Lupsan Liviu™ : zi o comedie misto
Lupsan Liviu™ : :D
Lupsan Liviu™ : hai plz
kay.Superstar-: look at the mirror
Lupsan Liviu™ : thx dude
Lupsan Liviu™ : :)"



Sper ca si pe voi v-au amuzat cel putin la fel de mult ca si pe mine :)
O duminica frumoasa in continuare ;)




2 comentarii:

Comment by Boogie on 12 noiembrie 2011 la 01:31

Deci nu mai pot de ras. :)) De mult nu am mai ras cu asa mare pofta. :))

 
Comment by Jurnal deschis on 12 noiembrie 2011 la 02:02

@Boogie:si eu m-am amuzat teribil...o zi intreaga am stat pe site-ul respectiv :))

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...