Un dans nebun

Publicat de Adina on miercuri, noiembrie 02, 2011

Parca a aparut soarele..

De undeva din lumea lui:

Calda, misterioasa si departe…

Il simt pe pielea mea,

Cald, misterios si atat de aproape…

Ma atinge, ma priveste bland.

Isi arunca razele in jurul nostru

Facandu-ne parca dintr-o alta lume…

Incepem un dans nebun

Arzand totul in jur…

Eu…in bratele soarelui,

El in locul timpului…

Si ne pierdem…

Din ce in ce mai departe…

Nu ne mai vedem…

Dar imi este aproape…

Eu cu lumea mea, el cu lumea lui,

Si totusi raman in bratele soarelui.

Adorm usor,

Si cad in gol…

Nu stiu spre ce,

Sau pana unde…

Dar stiu spre cand si stiu pe ce..

Si deloc teama nu imi e…

Deschid ochii. M-am trezit:

Pierduta, chiar nu stiu unde…

Este frig, trupul mi-e gol..

Sunt desculta, am fata rece…

“Unde m-ai lasat? De ce…?”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...