Starile muzicale

Publicat de Adina on miercuri, noiembrie 02, 2011

Care e genul de muzica pe care il asculti tu? Cel care iti place si simti ca te reprezinta oarecum? Mie imi place muzica din anii '80. Ca era simpla,nu "semana cu nici o alta melodie",si transmitea..cam ce era de transmis.
Dar asta nu inseamna ca in playlisturile mele, numai muzica din asta o sa gasesti. De fapt, daca stau sa ma gandesc, nici nu cred ca mai am vreun playlist. Youtube cred ca imi satisface indeajuns de mult nevoile in domeniul asta :))
Ei, dar cateodata, mi se intampla sa ma abat de la genul meu de muzica. Nu ca nu imi mai place, dar pur si simplu...nu il mai simt. Parca vreau sa incerc si altceva. Si o fac. Si imi place.
De exemplu, acum, am facut o mica pasiune pentru Tiesto. Da...are foarte multe in comun cu muzica mea "oldies but goldies" :)) Pur si simplu, simt ca acum, muzica asta e in concordanta cu starea mea de spirit. 
Ce imi inspira mie muzica lui? Liniste,calm...pana la un punct, cand totul explodeaza....si incepe muzica. Si atunci stiu ca muzica aia e ceea ce sunt eu acum.
Un alt lucru bun pe care il gasesc, e lipsa cuvintelor. De data asta, pot eu sa imi imaginez povestea. Mi se pune la dispozitie fondul muzical, iar de restul trebuie sa ma ocup eu.
Si cred ca de asta am nevoie acum...de liniste, sa imi creez eu povestile mele...nu de cuvinte multe,care imi ingradesc tot spatiul meu...



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...