Sa plutesc...

Publicat de Adina on marți, noiembrie 01, 2011

Imi e dor de iarba verde din vacantele petrecute la bunici...de cerul albastru, de norii care pareau sa aiba toate formele din lumea asta...
As vrea sa stau intinsa pe iarba...sa o simt moale sub mine, sa ii simt mirosul verde,sa o simt cum creste sub palmele mele.
As vrea sa ma uit la cer, sa vad mult albastru...sa ma pierd in culoarea lui...
As vrea sa inchid ochii si sa fiu doar eu pe lumea asta. Eu, iarba de sub mine si cerul care ma vegheaza cuminte.
Sa simt cum dispare totul incet...iar eu raman acolo.Mirosul ierbii sa devina din ce in ce mai intens,astfel incat sa ma duca intr-o stare de plutire.Mintea mea sa se goleasca de tot, zambetul sa imi apara pe chip.
Incet, sa simt cum cerul isi trimite norii spre mine...Ma cuprind; nu ma impotrivesc. Ma ridica incet in sus. Simt cum ca indepartez de pamant. Incerc sa deschid ochii, dar pleoapele imi sunt prea grele.Imi dau seama ca nici nu are rost sa fac efortul asta. Nu mai vreau sa vad nimic, nu vreau sa vad lumea pustie pe care o las in urma mea. Ultima mea amintire vizuala vreau sa fie a cerului albastru si indepartat...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...