De ce imi place marea?

Publicat de Adina on sâmbătă, noiembrie 05, 2011


















Voua unde va place mai mult sa mergeti? La mare sau la munte? Discutam zilele trecute cu cineva pe tema asta. Persoana respectiva era pro munte, iar eu sunt pro mare. Fiecare am avut argumente puternice...din punctele noastre de vedere. Dar pana la urma, ne-am dat seama ca nu e un concurs. Fiecare se relaxeaza in felul lui. Fiecare se simte bine in anumite locuri, din anumite motive:fie le asociem cu ceva anume, fie reprezinta ceva anume pentru noi, fie ne plac pur si simplu.
De ce imi place mie marea? In primul rand la mare e cald, iar mie imi place caldura. Voi suporta oricand +40 de grade Celsius mult mai usor decat -10 grade Celsius. Pe langa asta imi place apa...imi  plac valurile, imi place mirosul marii...marea pare ceva infinit, pe cand muntele se opreste la cer.
Imi plac apusurile la mare...imi place culoarea ce o sa soarele marii cand coboara incet in ea. Imi place sentimentul de libertate pe care mi-l da marea. Imi place vantul care sufla usor seara pe faleza si aduce ritmuri diferite de muzica...
Imi place nisipul insistent, pe care il gasesti si in cele mai ascunse locuri...scoicile de diferite forme si marimi.
Ador vegetatia viu colorata pe care o gasesc la mare.Ma fascineaza zambetul sincer al oamenilor la mare...
Sunt atatea motive pentru care imi place marea....si mi-e dor de ea!

Cred ca ma mut la Constanta :)))


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...