Prieteni prin corespondenta

Publicat de Adina on sâmbătă, noiembrie 12, 2011

Zilele trecute ma uitam peste niste poze mai vechi...si mi-am amintit de o perioada destul de frumoasa din adolescenta mea:aceea cand aveam o prietena prin corespondenta.

Era o fata de varsta mea, din Turda, jud.Cluj, cu care mi-am trimis saci de scrisori. Ar trebui sa ne multumeasca Posta Romana, ca am facut investitii destul de masive in plicuri si timbre :)

Am recitit si scrisorile ei...ca sa ma gasesc pe mine. Mi-am adus aminte de problemele "grave" pe care le aveam la momentul respectiv, de bucuria ce ma cuprindea cand gaseam in cutia postala o scrisoare de la ea, de momentele cand stateam noaptea, la mine la birou, ascultam muzica si ii raspundeam la scrisoare...am zambit, ca sunt amintiri frumoase:)

Dar cel mai bine imi aduc aminte de o situatie nu tocmai...placuta :) Era in perioada sarbatorilor de iarna. PS:Pe vremea aia colectionam reviste. Reusisem sa strang un numar destul de impresionant, astfel incat sa o fac pe mama sa imi spuna:"sa faci ceva cu revistele alea, ca eu ti le arunc!"

Cine credeti ca a luat-o in seama? Eu una, nu!:) Si venind eu vesela de la scoala intr-o buna zi, cand intru un camera, soc! Revistele mele nu mai erau. Ma duc la mama mancand pamant si o intreb cu lacrimi in ochi, ca un Bambi schiop:"Mama, unde imi sunt revistele?". "Le-am aruncat, cum ti-am promis, ca nu mi aveam loc de ele".

M-am intorc in camera mea, suparata nevoie mare, trista, dezamagita...si m-am apucat sa ii scriu prietenei mele prin corespondenta. Si mi-am varsat eu toata frustrarea pe mama in scrisoarea respectiva. A doua zi am bagat-o in plic si i-am dat send :)

Primesc scrisoare inapoi, destul de repede. In plic, era si o caseta. Fiind in preajma Craciunului, m-am gadit eu ca ar fi colinde. Asa ca mergand toti la bunici, vin eu cu ideea geniala:"Mi-a trimit Emma o caseta cu colinde. Sa o ascultam". Zis si facut!:)

Numai ca...colindele lipseau cu desavarsire. In schimb, Emma, draguta de ea, se inregistrase pe caseta respectiva si mi-a raspuns in felul acesta la scrisoare. Si cand am auzit ca incepe cu :"Draga Adina, nu trebuie sa o urasti pe mama ta..."si povestea ea acolo tot ce ii zisesem eu in scrisoarea precedenta, mi-a venit sa sar pe geam!

Pe maica-mea a amuzat-o teribil intamplarea, in schimb, tata si in ziua de azi imi mai spune ca stie tot Clujul ca eu o urasc pe mama!:))

Voi ati avut prieteni prin corespondenta? Si daca da, cum a fost? Ati mentinut mult timp legatura?

5 comentarii:

Comment by Sufletdevant on 25 noiembrie 2011 la 08:15

:))))))))))))))))))))))))))))

 
Comment by Adeenah on 25 noiembrie 2011 la 18:03

razi, ha?:))))asta am patit, Emma!:))

 
Comment by Gaby on 6 martie 2012 la 20:38

Aș avea și eu nevoie de o prietenă prin corespondență , asta așa pentru a mai avea un ”hobby”...:(
Frumoase amintiri...:)

 
Comment by Zamfir on 23 octombrie 2012 la 22:25

Eu sunt din ... TURDA!

 
Comment by AdinaSega on 23 octombrie 2012 la 22:35

Na, ca să vezi coincidență :)

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...