Leapsa

Publicat de Adina on sâmbătă, noiembrie 12, 2011



1.De ce ai blog?
Uneori imi e mai usor sa imi exprim ideile "pe hartie". Si e frumos sa le imparti si cu altii...
2. Ce îţi place cel mai mult în blogosferă?
Faptul ca ai posibilitatea sa cunosti oameni minunati, cu idei foarte frumoase, exprimate in toate modurile posibile :)
3. Ce nu îţi place în blogosferă?
Inca nu am gasit ceva ce sa nu imi placa, si sper ca lucrurile sa ramana asa...
4. Blogul preferat?
Pff...nu am unul preferat...sunt multe pe care le urmaresc si le apreciez, pentru ca fiecare are ceva placut. Vezi my blogroll :)
5. Cunoşti personal pe cineva din blogosferă?
Da, ii cunosc pe cativa...Marius, Tiberiu...dar mi-as dori ca lista sa nu se opreasca aici6. Cel mai enervat blog/blogger?
Nu am dat inca de el :)
7. Ţi-e dor de cineva ‘dispărut’ din blogosferă?
Nimeni, pe care sa mi-l amintesc acum..
8. Cel mai amuzant blog/blogger?
9. Cât de des postezi pe blog
Zilnic
10. Ce planuri ai cu blogul tău?
Nici un plan maret...vreau sa vad cum o sa decurga lucrurile.
11. Ce blogger ai vrea să fie mai activ?
Fiecare scrie cand simte ca are ceva de spus...daca cineva posteaza mai rar, poate face asta ca asa crede ca e mai bine.
12. Ce blog crezi că are viitor promiţător?
Toate blogurile pot sa aiba un viitor promitator. Depinde acum si de cei care le  administreaza.
13. Blogul care nu ai vrea să ‘dispară’ din blogosferă?
Nici un blog nu as vrea sa dispara
14. Conflicte cu ceva bloggeri?
Nu si nici nu imi doresc.
15. Reclamă proastă vreunui blog?
Nu am cui :)
16. Cel mai prietenos blogger?
Sorin, Alex, Stafidutz, Kathy. Toata lumea cred ca pana la urma e prietenoasa, dar cu ei am intrat de curand in contact si mi-au placut...
Dau mai departe: tuturor celor care doresc sa raspunda la intrebari :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...