Revista Blogurilor

Publicat de Adina on vineri, noiembrie 11, 2011

Acum cateva zile am fost "introdusa" intr-un nou grup pe Facebook. De obicei sunt destul de reticenta la adaugarile astea. Nu de alta, dar am fost adaugata in cele mai ciudate grupuri posibile, care nu aveau nimic de-a face cu pasiunile si interesele mele.

Dar de data asta, am zis:"Hai sa vedem, ce se intampla?"....mai ales ca grupul respectiv are ceva in comun cu o pasiune mai noua de-a mea:bloggareala:)

Si am tot urmarit cu interes activitatile celorlalti membrii, le-am vizitat blogurile, am vazut ce inseamna si alte idei, pareri..Am vazut ca deja incepusera sa se imprieteneasca intre ei, sa isi arate incet-incet fiecare cate o mica bucatica de suflet...

Atunci am zis ca e momentul sa devin si eu un membru activ...sa particip la discutii, sa initiez discutii, sa cunosc oamenii de acolo mai bine, iar ei la randul lor sa ma cunoasca pe mine. Si nu imi pare rau deloc.

Am cunoscut oameni minunati, cu idei frumoase din toate colturile tarii...Am schimbat pareri, idei. Am socializat, am comunicat, am vorbit, am ascultat!
Ii salut cu mult drag pe toti cei care fac parte din Revista Blogurilor, iar cititorilor mei le doresc sa cunoasca si ei oameni frumosi, cum am cunoscut eu :)

7 comentarii:

Comment by eSorin on 11 noiembrie 2011 la 23:35

multumesc pentru prezentarea facuta.si tu esti un om minunat.sunt mandru sa te am ca membra a grupului si ca te am cunoscut!

 
Comment by Jurnal deschis on 11 noiembrie 2011 la 23:38

@Sorin:cu cea mai mare placere...asta am simtit! :) Cum stau cu paragrafele? :D

 
Comment by eSorin on 11 noiembrie 2011 la 23:38

super!se vede frumos!cred ca si tie iti place.

 
Comment by Anonim on 11 noiembrie 2011 la 23:40

<3 Adina nu esti singurica ce va scrie de asta. :D

 
Comment by eSorin on 11 noiembrie 2011 la 23:45

Kathy , daca nu dai si o leapsa nu ai facut nimic:D

 
Comment by Jurnal deschis on 11 noiembrie 2011 la 23:49

@Sorin:da, se vede mult mai bine ;)
@Kathy:de abia astept si parerea ta! :)
Va pup pe amandoi!:-*

 
Comment by Boogie on 12 noiembrie 2011 la 01:02

Si eu ma bucur ca am intrat in grupul asta. Este foarte interesant schimbul de pareri si opinii.

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...