O duminica frumoasa! :)

Publicat de Adina on duminică, noiembrie 13, 2011

In fiecare duminica dimineata, in timp ce imi savurez cafeau cu miere, vreau sa imi incep ziua zambind. Iar pentru asta, intru pe http://bash.craiovaforum.ro. O sa va arat si voua cateva dintre discutiile care m-au amuzat! Enjoy them! :)









Eu: ce zici de iPhone`u asta?
Costy: e naspa ba. iti da doar incarcator si cablu de date..
Eu: Si ce ai mai vrea sa iti dea /:) ??

Costy: Telefonu :)    



Unui vecin de-al meu, după ce i-au tras cablul, i-au lăsat o hârtie pe care scria că dacă nu ii merge netul, sã le dea un mail…

x: stiai ca microsoft a cumparat skype cu 8 milioane de usd?
y: lol, ce prosti, eu l-am downloadat gratis

el: ce faci ba?
eu: bn ma ce e?
el: ba faza azi cu ai mei
eu: spargema
el: pe la pranz tata manca si mama isi etala talentu' de cantareata da la care tata
"Fa stai dracu linistita ca trezesti spanacu' asta la viata":))

eu: familie de tantalai

Munteanu Cristi: stai sati dau un link sa te uiti la el

Dj OverDark: ma uit doar la link sau si intru pe el?

[21:48] 2pac4evr: ce gadget imi iau si eu pe la 3miliUane juma'?

[21:49] Ratza: dildo

_- " BaYaThuL aLyNThat " -_: Bahh am platit curentu de ce mi se oprii apa ?!

gentis: 1 metru = 60 cm nu ?

X: coaie
Y: ?
X: creca nu mai am sperma ma jur 
X: 
Y: lol
X: de o ora dau la laba incontinuu
X: nu mai pot mi'a amortit mana
Y: bashed fmm de labagiu
Y: ))

X: baaa mi'a luat pula focc !!!!

K1lla: prinsa matzu 2 soareci
K1lla: si ii pierdu pe amandoi ca blegu'
K1lla: se juca cu ei..
K1lla: facu ceapa lu mamaie varza
K1lla: planteaza ceapa si culege varza

Blonda: ce tatze are
Blonda: :)))
Blonda: zici k sunt umflate cu helas
Blonda: =))
Spinu': helas ? :))
Spinu': heliu poate
Blonda: da
Blonda: :)))

Spinu': =))))))))))))))))))))))

C:s-a duc Razvan la vulcanarie?
T:la ce mă la vulcanarie?Ce drk e aia?
C:mă vulcanarie unde se lipesc bicicletele..

T:poate vulcanizare mă...

Robert Robert: sall scz
Robert Robert: ca nuti rasp
o ubesc mult pe kapsunik mea: nare nimik
o ubesc mult pe kapsunik mea: fii atent... sa vezi faza 
o ubesc mult pe kapsunik mea: ma duc cu gagicamea in english parc
o ubesc mult pe kapsunik mea: si nu erau banci
o ubesc mult pe kapsunik mea: si ne asezam langa o babutza
o ubesc mult pe kapsunik mea: o intreb
o ubesc mult pe kapsunik mea: dak putem sta langa ea
o ubesc mult pe kapsunik mea: si da
o ubesc mult pe kapsunik mea: mai stau ce mai stau si o intreb
o ubesc mult pe kapsunik mea: dak putem fuma
o ubesc mult pe kapsunik mea: ... da ia ... da mama nui nici o prb ca si baiatu meu fuma
o ubesc mult pe kapsunik mea: da eu o intreb... poi si sa lasat

o ubesc mult pe kapsunik mea: Nu...a murit  

Icalas: bha mi`am luat placa vidoe
Gushteru`: de ce?

Icalas: nu se mai auzea bine....

°o.O Ä2hËäD: .: mama mama
•°o.O Ä2hËäD: .: ce perversiuni sa faci cu un pui congelat
•°o.O Ä2hËäD: .: si ce senzatie ca e rece asa
•°o.O Ä2hËäD: .: ahhhhhhh
•°o.O Ä2hËäD: .: si putin ascutit
•°o.O Ä2hËäD: .: sa simti cum te ciupeste
•°o.O Ä2hËäD: .: e ca si cum ti-ar face cineva sex oral cu 2 cuburi de gheatza in gura
•°o.O Ä2hËäD: .: ahhhhhhhh'

•°o.O Ä2hËäD: .: ma pun singur pe bash, gura

                                                                                                                           
     

7 comentarii:

Comment by cristian on 13 noiembrie 2011 la 12:19

Ce am mai ras, fumoase toate.
Oare de unde le scota astia sau aia :))

 
Comment by Jurnal deschis on 13 noiembrie 2011 la 13:13

@Cristian:si eu ma amuz de fiecare data cand intru pe site-ul respectiv. Nu cred ca se chinuie cineva sa le scoata...sunt naturale :))

 
Comment by album on 13 noiembrie 2011 la 18:17

Mersi de vizita , facem schimb de link-uri ? silviublog id meu de mess

 
Comment by Unknown on 13 noiembrie 2011 la 19:15

Da sunt pasionată de artă...am şi pictat dar doar de fun, ca hobby. am două expoziţii la activ. Totuşi nu am mai măzgălit de mult din lipsă de timp.

 
Comment by Jurnal deschis on 13 noiembrie 2011 la 19:37

@Nelida:mi-a placea sa vad ce ai "mazgalit" :)

 
Comment by Boogie on 13 noiembrie 2011 la 20:14

Iar am ras de nu am mai putut. Deci sunt pur si simplu anormali. :))

 
Comment by Jurnal deschis on 13 noiembrie 2011 la 22:33

@Boogie:=)) si eu. Mai ales la ala care se plangea ca nu mai are sperma =)))))

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...