Te certi?

Publicat de Adina on sâmbătă, noiembrie 12, 2011

Mai devreme discutam cu un prieten, si ne marturiseam amandoi ca nu ne place sa ne certam.
De cand ma stiu, am urat lucrul asta!


In primul rand, nu stiu sa ma cert. Nu sunt in stare sa initez o cearta. Iar daca totusi, exista altcineva care va face lucrul asta, ma timorez de tot. Nu stiu efectiv ce sa zic.Aproape ca ma sperie tonul ridicat al vocii unei persoane.


Parerea mea e ca, atunci cand vrei sa iti exprimi punctul de vedere, poti sa o faci si pe un ton calm si civilizat. Daca tipi si injuri, ideile tale nu vor fi mai bune!
Nevoia asta de a te certa, cred ca tine foarte mult si de tipul de personalitate. Dar sunt sigura ca nu e ceva ce nu se poate schimba. Ideea e sa si vrei putin.


In cazul meu, de exemplu, daca discut cu cineva, iar la un momentdat se ajunge la cearta...de la mine cam atat ai auzit. Nu o sa mai comunic din momentul ala,nu mai pot sa ascult ce ai de zis. Ma inchid intr-o carapace si astept sa vina iar vremurile bune :).


Voua va place sa va certati?Daca da, de ce?

5 comentarii:

Comment by Batonel on 13 noiembrie 2011 la 16:16

Nici mie nu imi place sa ma cert dar de multe ori sunt provocat. Eu sunt o persoana directa, nu imi place sa ma ascund dupa deget.EX: Daca nu iti sta bine cu o pereche de pantaloni eu iti spun ca nu iti sta bine, nu te las sa iesi asa pe strada.
Cred ca trebuie sa fi nascut cu un talent aparte ca sa te certi. Pentru ca nu toti oamenii pot sa initieze o cearta si sa o duca pana la final, cazul tau.

 
Comment by Jurnal deschis on 13 noiembrie 2011 la 17:25

@Batonel:in exemplul tau, daca imi zici ca nu imi sta bine cu o pereche de pantaloni, o sa tin cont de parerea ta. Si chiar daca nu o sa tin cont,nu o sa ma cert cu tine. Ca pana la urma e o chestiune legata de gusturi. Pentru a evita certurile, parerea mea e ca trebuie sa fii constient ca mai exista si alte pareri in lumea asta, in afara de ale tale!(asta era la modul general, nu are nici o legatura cu tine:)

 
Comment by Joynt on 17 decembrie 2011 la 10:33

Nu imi place sa ma cert. ( Joc de cuvinte : Cui sa placa ? )
De fapt, NU INCEP NICIODATA. Scuze, am subliniat aceasta propozitie pentru ca intr-adevar nu imi place... cearta.

 
Comment by Joynt on 17 decembrie 2011 la 22:30

Dar daca primesc o cearta ,,cadou", raspund de,,mama focului" fara sa injur trivial, obicei foarte trist lpe net, ca si in general...

 
Comment by Adina Adeenah on 20 decembrie 2011 la 02:20

Joynt, îmi dezvălui și mie identitatea ta, te rog? M-ai făcut de-a dreptul curioasă :D

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...