Libertatea de exprimare a personalitatii

Publicat de Adina on duminică, noiembrie 20, 2011

Astazi, bantuind pe Internet ca o fantoma habauca, am gasit poza aceasta, pe care o vedeti sus. Nu stiu de ce, dar m-am oprit la ea si am privit-o minute intregi. Imi place enorm. Inca nu stiu ce anume ma atrage la ea...Dar imi da sentimentul de..."fuck rules"!


Un barbat tatuat, cu cercei si care fumeaza.Persoana potrivita sa o prezinti parintilor.


Traim intr-o lumea a etichetelor ceausiste. O lume in care nu putem sa ne exprimam identitatea, pentru ca oricand o sa apara un frustrat care o sa ne judece. Iar noi si mai frustrati, o sa plecam urechea bleaga la ce zice ala.


Ce inseamna pentru noi libertatea de exprimare, pentru care s-au omorat oamenii aia in '89? Sa pot sa strig pe strada :"Muie, Basescu?"Doar atat?Au murit oameni pentru niste vorbe?Trist.

Libertatea de exprimare cred ca se refera mai mult la atitudine si identitate, decat la cuvintele pe care le spui.Exprima-te TU, ala care esti, fara sa iti pese de pareri si priviri aruncate in scarba de babele cu parul mov si Pekinezi in poseta! 


Imagineaza-ti lumea in care traiesti, ca pe o scena de dans.Si incepe melodia ta preferata.In momentul ala te rupi de tot. Traiesti cu toata fiinta ta muzica. Te lasi purtat de ce simti.Ai ochii inchisi.Nu iti pasa cine priveste, ce crede si daca apreciaza. Pentru ca e melodia ta, e momentul tau, e seara ta!


Cam asa imi imaginez eu libertatea de exprimare...a propriei personalitati.Momentul ala cand esti sincer la maximum cu tine si stii ce vrei...si nu ti-e frica sa ceri! Iti bagi picioarele in ele de consecinte,chestii etice si morale si iti eliberezi fiecare dorinta captiva...











8 comentarii:

Comment by Batonel on 20 noiembrie 2011 la 21:34

Daca mi-as imagina lumea pe melodia mea preferata cred ca toti ar fi pe jos. Pentru ca s-ar prapadi de ras la cum dansez eu.

 
Comment by Jurnal deschis on 20 noiembrie 2011 la 22:13

@Batonel:idee e ca tie sa ti se rupa de faptul ca ei ar rade de tine...

 
Comment by Anonim on 21 noiembrie 2011 la 11:28

De multe ori mi-am lasat parintii cu gurile cascate. Ba m-am facut mov, ba rosie rau, tunosare ciudata pt ei cel putin, injuraturi, le-am zis ca fumez(asta era in liceu. acum m-am lasat). Eu usor usor am devenit un fel de oaie neagra a familiei. De ce? Ca sunt diferita fata de ei, am personalitatea si gandirea mea post-ceausista, sunt deschisa la multe. Ei nu inteleg ca noi , tinerii trebuie sa fim lasati in voia si gandirea noastra. De exemplu vreau sa ma tatuez. Si de-a dracului ce sunt o voi face. Si va fi unul destul de micut, dar pt ei, ideea de a ma tatua e ca si cum am luat gatul cuiva.
PeSeu... pot sa ciordesc poza si ideea? am inspiratie acum :D

 
Comment by Mirela Calutu on 21 noiembrie 2011 la 19:34

interesanta prezentare!
I like your style!!;)
probabil ca asa gandim toti: niste frustrati deja sau doar in curs de devenire.
Si, inca o chestie pe care trebuie s-o recunosc: EU AM PARUL MOV SI UN PEKINEZ IN POSETA!!! :((

 
Comment by Jurnal deschis on 22 noiembrie 2011 la 00:32

@Katy:mi-a placut foarte mult si puncrul tau de vedere si cum ai pus problema! Felicitari! Ps:ce tatuaj vrei sa iti faci? ca pe mine ma bate gandul de ani de zile..dar mi-e frica...:D
@Mirela:Chiar daca ai parul mov si pekinez in poseta, sunt sigura ca nu te uiti cu scarba la oamenii care nu sunt "conforma standardelor tale". Stiu ca esti o femeie deosebita! :D Te pup

 
Comment by album on 23 noiembrie 2011 la 09:51

eha ... drogat e ala :P ...... poti sa te exprimi cum vrei in limita bunului simt .. dar nu te asculta nimeni :(:(:((

 
Comment by Adeenah on 23 noiembrie 2011 la 23:36

de unde stii ca e drogat? :))
da, asta era de la sinte inteles...ca totul sa se desfasoare in anumite limite...

 
Comment by Gratian on 24 noiembrie 2011 la 23:43

In Romania nu va exista niciodata Dreptul la exprimare libera. Te invata inca din liceu sa iti ţii gura inchisa, altfel platesti pentru indrazneala de ati cere dreptul...

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...