Vis de iarna

Publicat de Adina on duminică, noiembrie 20, 2011

Aproape e iarna...Simt mirosul de zapada, frigul e din ce in ce mai aprig.
Deja multi oameni se pot lauda ca au tinut in palme primii fulgi de zapada. Ii astept si eu cu cel mai mare drag...


In fiecare an, la inceput de iarna, imi aduc aminte cu nostalgie de vacantele petrecute la bunici, cand eram copil.Si acum parca simt emotiile puternice ce ma incercau in preajma Craciunului...


Imi aduc aminte cand ma dadeam cu sania. O zi intreaga...Parca nu ma mai saturam de zapada pufoasa ce era asternuta peste tot.
Nu uit sentimentul de fericire pe care il aveam, cand ma trezeam dimineata si totul era alb, dupa o noapte intreaga de ninsoare. Ieseam afara, sa vad daca nu cumva e un vis. Bunica mea venea repede sa ma imbrace cu nspe mii de cojoace, sa nu cumva sa racesc...


Ce trista eram cand trecea vreo masina pe drum...in mintea mea, insemna ca zapada nu e destul de mare...si de asta pot sa circule masinile.Vroiam zapada multa, pentru ca aveam o singura grija:sa ma dau cu sania, sa ma bat cu bulgari, sa fac oameni de zapada...


Seara de Ajun cand mergeam sa colindam. O saptamana intreaga faceam repetitii cu copiii de varsta mea din sat. Mergeam intr-o casa parasita si cantam acolo.Era frig, intuneric...dar ne placea.Ne faceam planuri cu banii castigati, ne bucuram ca aduceam bucurie in casele oamenilor.


Acum...toate astea sunt doar niste amintiri frumoase. O parte a copilariei mele de care imi e dor. Am crescut...nu ma mai bucur la fel de zapada, nu mai merg sa colind, nu il mai astept pe Mos-Craciun cu atata emotie!
Dar toata viata o sa imi aduc aminte de vacantele de iarna din copilarie...cu zambetul pe buze si cu un sentiment de fericire, care imi umple sufletul!


Va doresc tuturor de pe acum o iarna ca in povestiSa fiti fericiti, ca atunci cand erati copii. Sa va bucurati de fiecare fulg de nea care se topeste timid in palmele voastre...









14 comentarii:

Comment by oprean on 20 noiembrie 2011 la 16:11

Eu iarna imi aduc aminte cat de frumos este vara...sunt unul din acele persoane care urasc iarna si urasc frigul...visul meu este sa plec intr-o zi de iarna in tarile calde si sa nu ma mai intorc :)

 
Comment by Cris-Mary on 20 noiembrie 2011 la 16:21

Acum devin melancolica si ma apuca dorul de zapada, de copilarie si de bunici :)

 
Comment by Anonim on 20 noiembrie 2011 la 16:21

Perioada sarbatorilor de iarna este cea mai frumoasa din tot anul. Eu si anul asta il astept pe Mosul :)

 
Comment by Jurnal deschis on 20 noiembrie 2011 la 16:25

@Oprean:nici mie nu imi place iarna deloc, si prefer caldura si palmieri...acum, ca am crescut. Dar atunci cand eram mica, iubeam iarna si tot ce insemna ea!:)
@Chris-Mary:ma bucur ca ti-am transmis sentimentul asta:)
@Antiqul:Sper ca Mosul sa iti aduca tot ce iti doresti tu!:)

 
Comment by Cris-Mary on 20 noiembrie 2011 la 16:37

Tu te bucuri , eu ma intristez caci mai e ceva timp pana voi ajunge la bunici unde regasesc clipele alea frumoase :)

 
Comment by Batonel on 20 noiembrie 2011 la 17:12

Ai amintiri foarte placute legate de acest anotimp.
Eu nu imi amintesc cu atata bucurie de acest anotimp pentru ca intr-o ianra am cazut pe gheata si mi-am scos un dinte.
Eu nu mergeam cu colindu pentru ca nu imi placea sa merg cu colindu.
Cand veneau colindatorii la noi mama il striga pe tata sa ma tina sa nu fac galagie exact ca si cum ar fi venit intretinerea.

 
Comment by album on 20 noiembrie 2011 la 17:14

abea astept sa vina iarna ... sa se termine semestru .. dar pana atunci ne terorizeaza astia cu liceul lor ... nu avem note , dam si teze .. pnm . abea astept craciunui . Sa nu uitati pe 25 decembrie e ziua mea :X:X .. Implinesc 17 ani >:D<

 
Comment by Jurnal deschis on 20 noiembrie 2011 la 17:25

@Chris-Mary:o sa treaca repede timpul si o sa ajungi la bunici:)Sa te bucuri de fiecare moment
@Batonel:=))nu iti placeau colindatorii?
@Mistocareala:wow, ce zi frumoasa de nastere ai!Clar nu o sa uitam de ziua ta! O sa ne bazam cu incredere pe prietenul nostru, Facebook, care ne aminteste de fiecare data!:D

 
Comment by Batonel on 20 noiembrie 2011 la 21:39

Nu, nici acum nu imi plac.
Pentru ca ei vin o data pe an la tine la usa si "cersec" banii. Mi se pare o forma de cersetorie bine ambalata.

 
Comment by Jurnal deschis on 22 noiembrie 2011 la 02:23

@Batonel:=)))))nu-s chiar cersetori. Gandeste-te ca vin si canta colinde. Unde e spiritul de sarbatoare la tine? :P

 
Comment by Alexandru Anton on 23 noiembrie 2011 la 23:05

Pai vin si canta la o usa inchisa, pentru ca asa facem deschidem usa zicem ca primim cu colindu ei incep sa cante acolo dupa 5 minute venim si le dam 2 sau 3 lei. In concluzie nu exista spirutul acela de sarbatoare.

 
Comment by Adeenah on 23 noiembrie 2011 la 23:37

Clar, nu mai exista sentimentul acela de sarbatoare ca atunci cand eram mici..dar macar sa incercam sa il reinviem...

 
Comment by G.C.M. GanduriConstantMediocre on 25 noiembrie 2011 la 00:10

Sanie, zapada, colinde...
Of, imbatranesc!

Cel mai mult imi placea mirosul de brad in dimineata Craciunului.

 
Comment by Adeenah on 25 noiembrie 2011 la 01:12

Ce amintiri frumoase. Eu imi aduc aminte ca asteptam sa vina Mos-Craciun. Asta era cel mai emotionant moment!:)

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...