Cel mai nebun lucru

Publicat de Adina on marți, noiembrie 22, 2011

Care e cel mai nebun lucru pe care l-ati facut in viata voastra?Genul ala de lucru pe care il aveati trecut la lista cu "eu niciodatat nu as face asta"?

Ca eu stateam si ma gandeam mai devreme...si nu mi-a trecut mai nimic prin minte(vis-a-vis de tema asta;a nu se intelege ca nu ma gandesc la nimic:).Si as vrea sa fac ceva...iesit din tiparele mele, sa imi depasesc standardele pe care mi le-am  fixat in viata asta.

Vreau sa am sentimentul ala de necunoscut...sa ma aventurez plina de curaj. Sa nu am nici o teama, sa nu privesc in spatele meu, sa nu ma gandesc la consecinte...Cati dintre noi avem curajul asta?Ce ne trebuie pentru a face asta?

Motivatia. Cred ca e cea care ne scoate din zona noastra de confort. Ea e cea care ne pune constiinta pe pauza..si ne elibereaza de noi, pana la urma. Ea e cea care iti spune "sari", cand esti la mii de metri altitudine cu o parasuta in spate si infinitul te asteapta. Ea e cea care iti spune "pleaca", atunci cand vrei sa faci calatoria vietii tale:sa te urci in masina, la 2 dimineata si sa te duci unde te cheama inima.

Exemplele enumerate mai sus, poate, intr-o zi normala, cand te trezesti, iti bei cafeaua si te gandesti la nemurirea sufletului, sunt lucrurile pe care nu le-ai face niciodata. Atunci zici asta, ca nu vezi nici un castig in riscul asumat.Si preferi sa ramai intr-o situatie sigura. Atunci, astea sunt doar niste situatii ipotetice, carora cu siguranta nu le-ai da curs.

Dar in situatia in care stii ca dupa ce iti vei da drumul din avion,te asteapta sentimentul suprem de libertate, falsa impresie ca poti sa zbori, risti. Te arunci spre necunoscut. Nu stii ce te asteapta, daca o sa poti sa ii faci fata, dar te arunci. Ai incredere ca o sa fie bine. Ceva iti spune asta!Motivatia aici e libertatea pe care ti-o confera saltul cu parasuta.

Te urci in masina,la 2 dimineata, iti arunci intr-o geanta primele lucruri care iti vin la mana si pleci.Spre omul necunoscut, care te asteapta. Ca si in cazul de mai sus, nu ai nici o certitudine clara. Nu stii ce se va intampla, nu stii cat de bine te vei descurca, dar stii un singur lucru:ca vrei. Si pleci, fara sa te uiti inapoi, fara ganduri negre. Cu speranta si incredere. Si aici la fel, ceva iti spune ca o sa fie bine. Care e motivatia in cazul asta? Spiritul de aventura, de ceva nou...si cine stie, de dragoste!

Vreti sa faceti nebunii? Cautai o motivatie...si o sa vina de la sine!


14 comentarii:

Comment by eSorin on 23 noiembrie 2011 la 14:04

sunt curios care este motivatia ta pentru a face lucrurile alea nebunesti despre care ai scris tu mai sus :D

 
Comment by Boogie on 23 noiembrie 2011 la 19:24

Sincer, eu as vrea sa fac bunjee jumping, numai ca am auzit ca este nevoie de anumite resurse pe care acum nu le am si din pacate acum nu imi permite timpul chiar deloc. Dar in viitorul apropiat vreau sa fac asa ceva, vreau sa vad ca mai am cativa metri pana ating pamantul, iar dupa aceea sa ma ridic brusc.

 
Comment by Adeenah on 23 noiembrie 2011 la 19:41

:))conteaza ca am gasit-o!nu mai conteaza care e :D

 
Comment by Adeenah on 23 noiembrie 2011 la 19:43

Bogdan, sa stii ca si eu as vrea sa fac bungee-jumping. Momentan imi e cam frica...:D Dar la fel, senzatia mi se pare extraordinara:)

 
Comment by eSorin on 23 noiembrie 2011 la 21:06

apreciez asta!insa nu apreciez ca nu vrei sa imparti cu cititorii tai gandurile tale cele mai ascunse:P

 
Comment by Adeenah on 23 noiembrie 2011 la 21:10

Hm...gandurile mele ascunse nu sunt pe stilul blogului...:D

 
Comment by eSorin on 23 noiembrie 2011 la 21:18

sa-ti faci un blog separat atunci

 
Comment by Mistocareala on 23 noiembrie 2011 la 21:50

Nu cred ca as fii in stare sa dezvalui cel mai nebum lucru facut de mine ... si sincer cand l-am facut nu mi-am dat seama , dar acum regret :(

 
Comment by Adeenah on 23 noiembrie 2011 la 23:32

:))sa-mi faci...vin eu cu continutul! :-*

 
Comment by Adeenah on 23 noiembrie 2011 la 23:33

Nu ai de ce sa regreti. Gandeste-te ca in momentul acela, decizia respectiva ti s-a parut cea mai buna!:

 
Comment by Vasile Marin on 24 noiembrie 2011 la 01:01

Am facut gramezi de lucruri nebunesti, beat fiind, sau drogat. Multe dintre ele nu mi le amintesc. Destul de multe nebunii am facut si cand eram intreg, dar din pacate, nici dintre alea nu-mi amintesc prea multe.

Doua chestii care imi vin in minte acum, de cand eram treaz:

1.Eram mai mic, la tara la bunici si eram singur in curte. La un moment dat, cum aveam eu un betisor mai lung in mana, am inceput sa intarat cu el un sarpe care isi facuse aparitia pe langa mine. Sarpele era destul de mare. Nu stiam ce e ala un sarpe pe atunci.
2.Am avut la un moment dat piciorul in ghips pana la genunchi, dar tocmai se copsesera ciresele si, pofticios fiind, m-am urcat intr-un cires cu tot cu ghips. Stateam pe o creanga, undeva pe la o inaltime de doua etaje si mancam cirese...vremuri frumoase :X.

 
Comment by Adeenah on 24 noiembrie 2011 la 18:27

multumim pentru ca ne-ai impartasit experientele tale...tare asta, cu piciorul in ghips in cires :))))

 
Comment by G.C.M. GanduriConstantMediocre on 25 noiembrie 2011 la 00:06

Cand eram mai tanar visam ca dupa ce trec de varsta de 50 de ani sa ma arunc pe o motocicleta sport si sa blochez acceleratia la maxim.

 
Comment by Adeenah on 25 noiembrie 2011 la 02:11

Niiice!Si? De ce crezi ca nu o sa faci asta?

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...