Eu cu mine

Publicat de Adina on vineri, noiembrie 04, 2011

De foarte multe ori mi-am imaginat cum ar fi daca m-as cunoaste pe mine....din afara. Sa fiu prietena cu mine...Cum m-as intelege cu mine, cum as comunica, ce fel de relatie as avea...
Tinand cont de faptul ca sunt o persoana destul de dificila...hm, cam greu sa ajung la o concluzie :)
Ca si avantaj, as stii pana unde sa merg cu anumite situatii. Dar ca si dezavantaj, m-ar enerva...de exemplu incapatanarea mea. Pentru ca atunci am fi doua incapatanate, care am fi in stare sa nu ne mai vorbim cu lunile, din te miri ce motiv.
E un exercitiu de imaginatie destul de greu, zic eu...pentru ca e vorba de mine. Iar asta e o parte a vietii mele cu care mai am inca de lucrat. E "under construction" :)
Voi? V-ati gandit la asta? Ati sta la o bere cu voi? Ati dezvolta o relatia mai lunga? Ati putea sa stati o viata intreaga langa voi?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...