5 intrebari despre femei

Publicat de Adina on miercuri, noiembrie 23, 2011


"Sunt multe lucruri pe care nu le înţeleg la femei. Probabil, aşa e normal. Dacă am înţelege tot, n-ar mai exista atracţia, misterul, dragostea. Şi totuşi, pe parcursul anilor s-au evidenţiat câteva situaţii care mă intrigă şi la care n-am nicio explicaţie."

Am citit acest articol pe eva.ro.
E scris de un barbat, iar intrebarile sunt unele foarte pertinente si des intalnite in randul populatiei masculine.Asa ca, o sa incerc, pe cat o sa pot, sa vad aduc niste raspunsuri clare. Pentru orice nelamuriri, contactati-ma!:)

 
 
I: De ce niciodată nu găseşte nimic din ceea ce caută  în propria geantă?
R: Femeile au tendinta sa isi cumpere genti care ar putea foarte usor sa fie folosite si pe post de valiza, cand mergem in vacanta. Roti sa le mai punem si in rest le au pe toate.Ei, avand un ditamai geamantanul dupa tine, normal ca il umplii cu tot felul de necesitati(rujuri, balsamuri, guma de mestecat, elastic de par, portofel, chei, servetele,pix, agenda,chitante si facturi din epoca de piatra,etc-tin sa precizez ca acesta e pachetul de baza al necesitatilor. Multe dintre noi, optam pentru pachetul complet). Asa ca, de ce te mai miri ca nu imi gasesc telefonul cand suna printre sute de alte obiecte?
I: De ce nu e mulţumită cu felul în care arată? Ba trebuie să slăbească, ba trebuie să se îngraşe!
 R:Multumita, nemultumita, dar ne-am prins ca asta e cam singurul mod de a smulge un compliment de la voi. "Puiu, nu-i asa ca sunt grasa?Nu, iubito, arati perfect!" Asa, de la sine, nu ne spuneti...iar in consecinta ne-am adaptat :D
Ps:Nu am auzit in viata mea vreo femeie care sa vrea sa se ingrase...
I: De ce, atunci când e supărată, nu spune niciodată ce are? Preferă să tacă şi se aşteaptă să înţelegi ce se întâmplă fără nicio explicaţie. Mai ales, să înţelegi că eşti vinovat.
 R:Buna intrebarea asta!Cred ca necesita un raspuns mai amplu. Nu de alta, dar si situatia in sine mi se pare mai...complicata:)
Ba da, spunem de ce suntem suparate. Dar o facem intr-un mod caracteristic noua:cu multe,multe detalii si ocolisuri. Iar voi, deja de la primele detalii, va pierdeti interesul si dupa asta, tot in capul nostru se sparg toate:"iubito, dar daca nu imi spui de ce esti suparata, de unde sa stiu eu?"
Faza cu tacerea e strategie pura:te enervezi si te macini mult mai mult daca tac decat in cazul in care tip ca o descreierata!:D
I: De ce se apucă mereu de un tratament naturist, de o cură de slăbire, sau de una de înfrumuseţare şi nu le duce pe nici unele  până la capăt?
 R:Ca nu vrem sa le facem. Dar vrem sa parem ca vrem sa le facem. Ca ne intereseaza, ca ne implicam. In cele mai multe cazuri, vom gasi o scuza tot in voi, sa nu le mai continuam!:))
I: De ce e atât de convinsă că o pereche de pantofi îi poate schimba viaţa?
R:Nu ne schimba chiar viata, ci doar perspectiva asupra ei!Asa ca merita investitia!

Acestea fiind spuse, sper ca v-am fost de ajutor! Cum v-am zis si la inceputul postarii, pentru orice alte nelamuriri suplimentare, cu cel mai mare drag!:)




27 comentarii:

Comment by G.C.M. on 23 noiembrie 2011 la 23:38

26 de ani m-am chinuit sa "inteleg" femeia.
Am renuntat, sa ma mai inteleaga si ea pe mine! :d

 
Comment by Vasile Marin on 24 noiembrie 2011 la 00:26

Intrebarile astea pe care le-ai pus tu aici sunt tampite. Daca ar fi sa vreau sa intreb o femeie ceva, cu siguranta nu as pune asemenea stupiditati de intrebari.

Iar in alta ordine de idei, legat de faza cu geanta, eu patesc acelasi lucru cu buzunarele uriase de la paltonul meu rusesc.

In ce priveste reactia pe care tampitul ala presupune ca o au femeile cand se supara, pot afirma cu tarie ca si eu am aceeasi reactie si e motivata de orgoliu.

De ce crede o femeie ca o pereche de pantofi i-ar putea schimba viata? Din acelasi motiv pentru care retardatul care a pus intrebarea asta crede ca o tona de gel in par ii va aduce foarte multe gagici in pat.

 
Comment by Adeenah on 24 noiembrie 2011 la 00:28

=)) Bravo!:))

 
Comment by Adeenah on 24 noiembrie 2011 la 00:29

Intrebarile sunt preluate de pe un site, nu sunt ale mele...:)) Nu, dar in ultimul timp am auzit destul de multi barbati plangandu-se de chestia cu geanta..pantofii and stuff....si cand am citit articolul, m-am gandit ca ar fi un subiect bun:)

 
Comment by Vasile Marin on 24 noiembrie 2011 la 00:45

Stiu, m-am exprimat gresit in primul paragraf al comentariului. Nu am vrut cu nici un chip sa ma iau de tine. Mesajul meu era pentru retardelul care a pus intrebarile in articolul de pe eva.ro si pentru toti ceilalti "barbati de barbati" care mai au astfel de dileme existentiale.

 
Comment by Gratian on 24 noiembrie 2011 la 00:52

"Femeile sunt nişte nulităţi simpatice." - Cioran
Azi am dat teza la limba romana si inainte injuram destul de frumos acea "enigma a eternului feminin" care este Otilia lui Călinescu. Dom'le ! Nu exista asa ceva...
Sunt un mic-mare misogin, am iubita, dar in general scap diferite comentarii rautacioase despre femei, chiar si cu ea.

 
Comment by Alexandru Anton on 24 noiembrie 2011 la 14:31

Voi cand sunteti suparate nu ne spuneti nimic. Pe mine unu nu ma enerveaza :)) ca voi femeile nu vorbiti cand sunteti suparate, ma bucura acest lucru. Pentru ca eu pot sa va enervez si mai tare sa zic eu de ce as crede ca sunteti voi suparate. La un moment nu mai rezistati si spuneti singure ce va supara. Acesta e raspunsul la intrebarea a II a.

 
Comment by Adeenah on 24 noiembrie 2011 la 18:20

multumesc pentru punctul de vedere :) :-*

 
Comment by Adeenah on 24 noiembrie 2011 la 18:22

nulitati simpatice??
orice barbat are o doza de misoginism...cum si orice femeie are o doza de feminism. ideea e ca acum sa nu exageram!:)

 
Comment by Adeenah on 24 noiembrie 2011 la 18:23

stai linistit:))

 
Comment by Alexandru Anton on 24 noiembrie 2011 la 18:29

nu ai pentru ce ori cand imi spun punctu de vedere cand vine vorba de femei

 
Comment by Kathy on 24 noiembrie 2011 la 18:36

Tocmai d-aia imi tin telefonul in buzunarul blugilor :))

 
Comment by Alexandru Oprean on 24 noiembrie 2011 la 20:13

Adina sa ma intrebi pe mine faza cu daca esti grasa :)) si o sa afli un raspuns nou :))

 
Comment by Gratian on 24 noiembrie 2011 la 23:16

Da, sunt de acord cu propunerea ta :)

 
Comment by Adeenah on 24 noiembrie 2011 la 23:59

stiu..si sa nu uitam curiozitatile adorabile pe care le ai tot timpul! :)

 
Comment by Adeenah on 24 noiembrie 2011 la 23:59

Sunt grasa?:))

 
Comment by Adeenah on 25 noiembrie 2011 la 00:00

Bravo, Katy! Dar eu cand merg la lucru, trebuie sa am tinuta business...iar la fuste si rochii nu prea am buzunar..:D

 
Comment by Adeenah on 25 noiembrie 2011 la 00:01

Multumesc :)

 
Comment by Boogie on 26 noiembrie 2011 la 00:01

Si mai sunt multe alte intrebari care nu au raspuns. Femeile raman un mister. :D

 
Comment by Adeenah on 26 noiembrie 2011 la 02:04

"Pentru orice nelamuriri, contactati-ma!:)". Poate mai elucidam din mister!:)

 
Comment by eSorin on 26 noiembrie 2011 la 03:59

eu am zis ca vreau sa mor cand voi intelege femeia,adica niciodata :D

 
Comment by Boogie on 26 noiembrie 2011 la 11:43

Cand o sa am mult mai multe intrebari o sa stiu la cine sa apelez.

 
Comment by Ochiu Ratiunii on 4 februarie 2012 la 02:14

Chiar daca uneori este enervant, are si misterul rolul lui ;)

 
Comment by Adina Adeenah on 4 februarie 2012 la 15:08

Cam da...

 
Comment by Zetu Harry Urban-constanta on 26 februarie 2012 la 20:23

Hmmm. Sunt de acord cu Vasile Marin. Intrebari cretine. Sunt alte intrebari de pus, mult mai interesante, mai profunde. Si care, o data cu raspunsul aflat descoperi noi intrebari ce apar :)

 
Comment by Adina Adeenah on 26 februarie 2012 la 23:06

Asta așa e....:)

 
Comment by Zamfir on 20 octombrie 2012 la 15:17

Femeia? Cine poate înţelege ceva?!

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...