De ce iubim barbatii?

Publicat de Adina on vineri, noiembrie 25, 2011


Ma gandesc de foarte multa vreme la intrebarea asta:De ce iubim barbatii?. Iar in ultimul timp am si tot dezbatut diferite teme de genul acesta cu prietenii mei de pe Revista Blogurilor,asa ca ma simt pregatita sa spun ceva despre asta :D
O sa vreau sa vorbesc din punctul meu de vedere.Toate femeile sunt diferite si au puncte de vedere personale cand vine vorba de motivele pentru care iubesc un anume barbat!

Suntem atat de diferiti!De la modul cum privim lucrurile, pana la micile detalii din viata noastra. Barbatii sunt mult mai practici, pierd mult mai putin timp visand, traind in balonase roz cu fontite. Ei vor fapte concrete, vorbe clare de la noi, fara intelesuri duble. Barbatii sunt mult mai siguri pe ei. Si stiu sa ceara ce vor. In cazul lor e si mai usor. Li se cam rupe de perceptia celor din jur asupra lor. Un coleg mi-a zis la un momentdat ca:"cine nu ma inghite, sa ma suga".Cam asta e deviza masculina.Care,daca stam sa ne gandim, nu e rea deloc.

Barbatii ies mult mai usor din multe situatii stanjenitoare. Un simplu:"P...a mea" ii salveaza, spune tot. Nu trebuie sa mai adauge nimic in plus. E cuvantul cu cea mai cuprinzatoare semnificatie, si e folosit atat pentru a exprima ceva negativ, cat si pentru a exprima ceva pozitiv.

Barbatii sunt mai puternici. Pentru ca se lasa mai greu prada trairilor si sentimentelor. Prefera sa nu dea ascultare atat de mult constiintei, si sa actioneze mai mult instinctiv. De asta cred ca se si plictisesc mult mai repede.

Barbatilor le place sa vaneze. Vor sa simta ca au facut ceva pentru femeia de langa ei.Si ca orice vanator, nu vor sa scape vanatul din ochi, nici dupa ce e al lor. Pentru ca stiu cat de mult s-au chinuit sa il aiba.:D

Si totusi...de ce iubesc barbatii? Ca sunt exact asa cum nu sunt eu. Iar asta ne completeaza. Iubesc cand rade cu mult drag de mine ca ma incurc in explicatii. Ador cand ma tine in brate si ma simt cel mai mic om de pe pamant.Imi place ca atunci cand e cu mine, imi arata o parte a lui pe care nu o stie nimeni.Sunt fascinata de siguranta cu care isi exprima si cele mai deocheata dorinte!

Iubesc barbatul pentru ca imi da un sentiment de libertate.Ma ajuta sa ma exprim prin cuvintele mele si totusi sa ajung acolo unde trebuie. Si cel mai important, iubesc barbatul ca e un copil, prin in trupul unui adult. Un copil care are nevoie de afectiune si iubire la fel de mult ca si mine, dar care e prea mandru sa ceara direct, iar metodele prin care face asta sunt geniale!:)
Iubesc barbatul ca e tandru atunci cand ma astept cel mai putin, si indiferent cand ma astept sa imi acorde cea mai mare atentie, fara sa vada in asta o asa mare problema. Il iubesc ca ma face sa plang, sa rad, sa iubesc!






UPDATE:Va recomand si punctul de vedere al unui barbat.De ce iubim femeile?


17 comentarii:

Comment by Ionescu Codrin on 25 noiembrie 2011 la 01:15

Frumos scrii!Bravo!

 
Comment by eSorin on 25 noiembrie 2011 la 01:29

un articol super!scrii minunat!

 
Comment by Adeenah on 25 noiembrie 2011 la 01:34

multumesc!:)esti tu prea dragut :P

 
Comment by Adeenah on 25 noiembrie 2011 la 01:34

multumesc, Codrin! :-*

 
Comment by Vasile Marin on 25 noiembrie 2011 la 02:17

Mai mult sau mai putin adevarat. Oricum, imi place, e frumos scris.

 
Comment by Alexandru Oprean on 25 noiembrie 2011 la 10:01

Frumos articolul...ai o viziune foarte realista aupra lucrurilor :)

 
Comment by G.C.M. GanduriConstantMediocre on 25 noiembrie 2011 la 13:51

Nu sunt de acord cu tine.
Eu nu iubesc barbatii:d

 
Comment by Adeenah on 25 noiembrie 2011 la 18:02

=))))))Vali, vorbeam din punctul meu de vedere, de femeie:))

 
Comment by Adeenah on 25 noiembrie 2011 la 18:02

multumesc mult, Alex!:)

 
Comment by Adeenah on 25 noiembrie 2011 la 18:02

Multumesc mult. Ce ti s-a parut mai putin adevarat?

 
Comment by Alexandru Anton on 25 noiembrie 2011 la 21:15

Adina cu acest articol mai atins la inima.
Imi place punctul tau de vedere la aceasta intrebare. Sunt de acord cu tine. O sa scriu si eu punctul meu de vedere la intrebarea " De ce iubim femeile? "

 
Comment by Adeenah on 26 noiembrie 2011 la 02:03

Multumesc mult!:)Am citit si punctul tau de vedere!Imi place!:)

 
Comment by Vasile Marin on 27 noiembrie 2011 la 13:53

Pai uite, spre exemplu, mie personal mi se pare mai putin adevarat ideea ca barbatii ar fi mai practici si nu ar visa la fel de mult precum femeile.

Ok, poate noi nu visam viata ca un balonas roz, dar avem si noi vise si sperante.

Eu personal, sunt cred ca cel mai putin practic baiat pe care il cunosc. Si mai sunt multi ca mine.

 
Comment by Adeenah on 27 noiembrie 2011 la 20:20

Da, nu zic acum ca absolut toti barbatii sunt practici si femeile sunt niste fiinte cu capul in nori. Dar oricat de visatori ati fi si voi, cred ca totusi sunteti mai ancorati in realitate ca noi:D Parerea mea....

 
Comment by StafidutZ on 14 decembrie 2011 la 01:27

Iubirea cateodata poate fi dificila dar si usoara, dureroasa dar si placuta, trista dar si fericita,trecatoare dar si statatoare,zbuciumata dar si linistita.... to many changes ! :)

PS: Este frumos cand iubesti sa fii iubit(a)

 
Comment by Adeenah on 14 decembrie 2011 la 01:35

Multumesc :)

 
Comment by Joynt on 17 decembrie 2011 la 03:33

Nu este asa ? Barbatul merita sa fie iubit in calitate de partener stabil si de durata intr-o prietenie. Dar daca are o aventura cu altcineva, mai este iubit, barbatul ?

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...