Poftele mele

Publicat de Adina on vineri, octombrie 28, 2011

Incep acest post prin a va anunta ca am o foame de simt cum mi se topesc picioarele. As manca o shaworma, o pleskavita, o pizza si 5 ursi la protap. Dar....nu mananc. Ma abtin! :D V-am spus ca sunt incapatanata :))


Asa...despre ce sa vorbim azi? Pai daca tot incepui cu lucrurile de care imi e pofta, as vrea sa continui tot cu subiectul asta. Si nu neaparat pofta..sa le mananc. Ci dorinta sa le fac/am/vad/experimentez. 
Ce vreau sa fac acum? Sa fug..departe, sa dispar, sa zbor, sa inchid ochii si sa nu ii mai deschid.
Ce vreau sa am? O mare mare...albastra, infinita,agitata.
Ce vreau sa vad? Tot ce nu am vazut pana acum:sentimentul de frica, iubire, tristete, bucurie. Si vreau sa le vad...la modul de culori, forme, marimi!
Ce vreau sa experimentez?  Saritura cu parasuta,bungee-jumping...si cam astea sunt singurele pofte decente :))))
Voi? La ce poftiti?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...