CNP-ul meu de pret

Publicat de Adina on joi, octombrie 27, 2011

De cand a inceput recensamantul asta, vad ca s-a creat o forfota mai mare decat la alegerile prezidentiale. La mine inca nu au ajuns domnii cu intrebarile, asa ca stau si ii astept cuminte.
Dar vad pe la stiri tot felul de reactii ciudate din partea oamenilor, iar cea mai ciudata mi se pare aia ca nu vor sa isi divulge CNP-ul. 



La inceput era obligatoriu, dupa aia optional, acum iar a devenit obligatoriu...ba mai mult, te mai si amendeaza cu vreo 4500 de RON daca nu le dai informatia asta.
Acum hai sa ne gandim logic. A fost anuntat faptul ca o sa aiba loc recensamantul de acum cateva luni bune. Deci lumea e informata(sau asa ar trebui sa fie). E un proces normal...sa mai stim naiba cati suntem.
Si totusi? De ce e un asa mare secret CNP-ul asta? Nu stiu cate mari pagube ai face cu el. Si apoi, daca stam sa ne gandim logic, in viata de zi cu zi, imprastiem cu CNP-uri aproape peste tot:la schimb valutar, la banca, la posta, la alte nspe mii de institutii, firme, companii.Atunci nu avem nici o problema sa facem asta. E normal,nu? Adica, e perfect normal sa ii dau CNP-ul meu la tanti care imi schimba 50 de euro, dar mi se pare de-a dreptul absurd sa fac acelasi lucru cu un om care...vine sa ma numere.
Ba mai mult...am auzit azi un caz de-a dreptul...bizar. Pe un sarac cenzor l-au prins in casa si l-au batut de nu s-a vazut. WTF???De ce ai face asta????
Si se mai mira lumea ca o gramada renunta la "jobul" asta!
All in all, oameni dragi, fiti cooperanti...ca tot noi platim si "numaratoarea" asta...si nu cred ca vrea nimeni sa se repete...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...