Talonul castigator

Publicat de Adina on luni, septembrie 12, 2011

Stateam eu azi ca omul....faceam surf pe net, cand la un momentdat imi suna telefonul...Ma uit frumos cine e...nr de Bucuresti! Hm...imi zic:"doar n-or fi mai marii de la ENEL? Acum ma suna sa imi dea banii pe lumanarile ce le-am consumat in noaptea in care au stabilit ei ca e cazul sa ma romantizez de tot?"

Raspund...



"Alo, buna ziua, de la Phillip Morris va sunam" zice o voce foarte draguta!
"Da...cu ce va pot ajuta?" In momentul ala prin mintea mea treceau 1000 de intrebari? Ce-s Phillip Morris astia, ca imi suna tare cunoscut...Ah, da, imi pica fisa, cu tigarile! Si totusi, ce vor de la mine? Sa imi dea banii inapoi pe tigarile ce le-am fumat pana acum?HA!!!Siiigur:)
"Ati cumparat acum cateva saptamani un pachet de Marlboro si ati fost inscrisa intr-un concurs".
Da, deci nu m-au sunat sa imi dea banii consumati pana acum pe tigari, nu de alta, dar eu nu fumez Marlboro. Pe aia de la Winston ii  astept cu sufletul la gura sa faca gestul asta!:) Pot sa astept eu mult si bine, nu?:)
Imi adusai aminte ca am cumparat la un momentdat dintr-o benzinarie un pachet de Marlboro, pentru a primi o bricheta!
"Da...asa este!"
"Pot sa va pun cateva intrebari de identificare?"
"Sigur..."
"Aveti peste 18 ani? Sunteti fumatoare? Imi puteti confirma numele?"
Ii raspund femeii la intrebarile de siguranta..dupa care ea ma intreaba:
"Mai aveti talonul cu care ati participat atunci la concurs?"
Say what????Bineinteles ca NU IL MAI AM.Ma enervez, dar ma gandesc totusi ca nu e cazul sa ii si arat!
"Nu, l-am aruncat!"
"Sigur?Nu puteti sa il mai cautati?"
Deja ma stresa. Aveam un sentiment ca o sa imi para tare rau ca l-am aruncat..dar curioasa din fire, continui discutia. Nu de alta, dar sa vad ce am pierdut, sa pot sa ma zgarii pe ochi ca la carte!:)
"Nu am unde sa il mai caut, donsoara, l-am aruncat la gunoi. S-a dus."
"O, imi pare foarte rau. Ati fost trasa la sorti si daca aveati talonul, ati fi castigat...."
Si o intrerup:"Daca ai de gand sa imi spui ca as fi castigat, bani, te rog, nu fa asta! Las-o asa!"
O simt pe nevastuica cum zambeste..si imi zice:"Nu, nu e vorba de o suma de bani"
"Sper ca nu e vorba nici de excursii in tari exotice, ca la fel de mult o sa imi para rau"
"Hi hi. Nu. Ati fi castigat 100 de minute nationale pe acest numar pe care v-am sunat"
.....
Pauza!
Nu stiam daca sa rad sau sa plang. Nu de alta, dar ma trecusera toate emotiile, gandindu-ma ca as fi putut castiga cine stie ce dracu' de premiu, iar eu ca desteapta am aruncat talonul ma-sii!
"Da, multumesc...dar asta este, imi pare rau. Poate data viitoare. Dar totusi, am o intrebare."
"Da, va ascult"
"Acest numar pe care ma sunarati Dvs e un numar de abonament. Cum mi-ati fi transferat cele 100 de minute nationale?"
"Ah, e abonament? Pai nu mergea decat pe cartela. In cazul acesta, v-am fi rugat sa va cumparati o cartela, pentru a va putea transfera minutele"
"Da...bun, multumesc..."
"Daca totusi gasiti taloanele, sa ne sunati!"

Va mai suna dracii de amiaza!!!! Imi explica si mie cineva ce fel de concurs e asta?Ai castigat un premiu, dar trebuie sa faci tu niste investitii pentru a intra in posesia lui...Deci, eu daca mai aveam talonul ala tampit, sa zicem ca as fi castigat cele 100 de minute nationale. Ei, dar pentru asta, trebuia sa imi cumpar o cartela de Vodafone. Cartela care pe mine cred ca ma costa 50 de lei, si aveam pe ea nspe mii de minute nationale!!!!De ce m-ar mai fi coafat pe mine suta lor de minute?

Oameni buni, daca tot faceti concursuri, faceti-le pentru toti oamenii! Nu numai pentru aia care au cartele, parul blond,mustata si epilati pe piept!!! 
Clar, nu ma convinse sa pastrez taloanele de concurs nici de acum in colo...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...