Scrisoarea III :)

Publicat de Adina on vineri, septembrie 09, 2011

Dragii mei, am gasit o alta varianta la scrisoarea III-a. O varianta mult mai actuala si cu un limbaj si mai actual:)




ATENŢIE: CONŢINUT EXPLICIT!
Strofa I – Înainte de 7 beri
La un semn zăreşte raftul, legănând din mâna-i bleagă
Şi în ritmuri de manele, Baiazid face-o comandă:
Trei de vodka, pentru suflet, nişte rom la zece mii
Vin, de-ntunecă pământul, şi bacşişul..poţi să-l ţii!
Răspândindu-se în roiuri, ospătarii, meşteri mari
Îl găsesc pe Baiazid, cu datorii pe cinci ani.
Iată vine-un barman frate, cu trei sticle de Arad
Baizaid, borând pe dansul: -Tu nu bei? Că eu m-am spart!
- Ce vrei tu?
- Eu?
Nişte ţuică, da’ să fie din Banat
Şi aş sta mai vertical…pula mea…adu-mi un gard!
La alt semn deschide uşa şi s-apropie un mort
Un unchiaş în pula goală şi cu bască de import
- Tu esti Mircea?
- Da cumnate!
- Las-o-n pula mea băi frate!
Te-a lăsat maşina-n pană şi-ai venit cu ea în spate?
Am venit să-ţi plătesc nota…
Nu veneam, da’ mi-a zis mă-ta!
Eu propun să ne machim
Daca nu, îţi schimb cureaua cu o ramură de spin!
Orice gând ai măi cumnate şi oricum, mă crezi tâmpit?
Fă comanda la băiatu’, că doar să beau am venit!
Despre partea cu beţia, însă coaie să mă ierţi
Da’ văd că tu vrei cu bere şi cu ţuică să mă-ncerci
Sau n-ai bani şi-o dai intoarsă, de pe-acasă-i a ta cale
Să-mi dai un pahar şi mie, din via Măriei tale!
De-o fi una, de-o fi alta, ce-i alcool e pentru noi
Bucuroşi le-om bea pe toate, din sticlă sau din butoi
Cum, când crama mi-e deschisă, sa m-ambţin tu crezi că pot?
Când văd ditai tocitoarea îi scot cepul şi beau tot
Ooh, tu nici nu ştii mârlane, câte butoaie am scurs
Toată familia mea e vestită în Apus
Tot ce stă la rece-n cramă, sticle multe se adună
Să dea piept cu buza mare ce deschide a mea gură
S-a-mbătat în gură mama, c-a baut coniac ca sparta
Tata cu-a lui trei butoaie, a băut cam mult la Malta
Neamurile s-adunat-au contra sugativei care
A-nvăţat la băutură până şi pe mă-sa-mare
Eu nu am decât cu ochiul ori cu mâna semn a face
Şi-ospătarul îmi împinge toate rafturile-ncoace
Dup-a berii biruinţă se pişară râuri, râuri
Inundară codri verzi şi orase şi pustiuri
Râgâieli din a lor pliscuri, tril de 4000 de watti
Anunţau sub a lor burtă stomacuri de elefanţi
Zguduind o lume-ntreagă, ei fiind stresaţi de jeturi
Înegrind tot orizontul cu-a lor zeci de mii de shit-uri
Strofa II – După 7 beri
La Nicopole vazut-ai câte sticle-am dat pe gât
Şi le-am dus la reciclare şi din bani iar am băut
Când văzu a lor mulţime, vreo trei bune dar şi-o babă
Cu cureaua descheiată, calu-mi spune: -Dă-mi o labă!
Am jurat ca niciodată aşa ceva să nu fac
Şi-n pristolul de la Roma m-am hotărât să i-o trag
- Mirceo tată, eşti moşneag, bagă suta de cognac
Trage şi trei de Tanita, poate mi-o dai şi pe fi-ta!
- Eu moşneag? Păi băi ţărane, boşorogul ce-l priveşti
Nu-i beţiv de rând, el este spuma halbelor domneşti!
Eu nu mi-aş dori vreodată să ajungi ca să mi-o freci
Nu pentru că nu mi-ar place, da’ ai buzele cam reci
După muie mulţi veniră, începând cu acel oaspe
Da’ eu l-am futut în gură şi p-ăla a lu’ Istaspe
Că voi sunteţi mulţi ca iarba, nu vrem să vă suparăm
Nu-i vorba că ne e frică, da’ noi iarba o fumăm
Împăraţi pe care lumea nu putea să-i mai încapă
Au venit şi-n ţara noastră, şi-au pleacat, da’ traşi în ţeapă
Şi sultani cu dinţi de aur şi cu degete-n inele
Au venit şi-n ţara noastră, da’ au plecat fără ele
Şi mulţi regi cu pula mare au venit să-mi ceară apă
Da’ toţi au murit de sete…pula mea…eram la sapă
Baiazid îl ia pe Mircea şi-l aruncă-ntre butoaie
Mircea strigă: Vreau schimbare, m-am accidentat la coaie!
Baiazid îşi scoate spada, şi-i aplic-o lovitură
Iarăşi protestează Mircea: – Morţii tăi, m-ai ras la pulă!
- Gura mică, ca-mi faci draci!
- Mă tu eşti turc sau te prefaci?
Las-o frate, gluma-i glumă
Da’ mai am trei floci pe pulă
Las că-ţi vine ţie rându’
Asta să i-o spui lu’ Mutu!
Şi în crama cu butoaie se încinge o bătaie
Şi se bat până se-ndoaie, proiectându-şi pumni în coaie
Şi din bar ieşi bătrânul
Ce mai jale, ce mai zbucium
C-un picior băgat în gură şi cu gura prinsă-n bitum
Şi târât în patru labe, c-un ochi vânăt şi doi rosii
Înjurând de morţii mă-sii, Mircea-şi caută galoşii
Iar în faţă-şi vede calul si îi spune: – Vino iute!
Însă calul îi raspunde: – Bă, ia calu meu şi du-te!
În genunchi ieşi sultanul, cu o mână-n mâna stângă
C-un picior după ureche şi c-o creastă mai pe lângă
- Baiazide-n pula mea, zi tu de n-a fost belea?
Bătălia care vine vreau ca s-o beau tot cu tine
Bă să ştii că îmi convine…s-o ardem ca la Rovine!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...