O amintire

Publicat de Adina on vineri, septembrie 09, 2011

Rasfoind printre "paginile" Youtube-ului...din melodie in melodie, gasii una care ma facu sa zambesc...
This one:





De ce imi aduse zambetul pe buze? 
Prima oara cand am auzit-o aveam cred 13 sau 14 ani. Si m-am indragostit de ea. Bine, dragostea mea fata de ea e la fel de profunda si dupa 12 ani. :) Tin minte atunci ca mi-a luat ceva vreme pana sa aflu cine o canta. Am auzit-o la Radio Tg-Jiu, intr-o noapte, cand adormeam cu castile pe urechi:)
Dupa asta, am gasit-o pe un CD, un soi de compilatie cu melodii de dragoste. Bine, CD-ul mai sus mentionat, era de vanzare, la unul din magazinele pe care le vizitam eu zi de zi cand ma intorceam de la scoala. Tanti aia cum ma vedea, cum scotea cutia aia de carton mare, plina cu "noutati":) Petreceam ore in sir acolo. Luam fiecare CD, "citindu-l" cap-coada de nspe mii de ori, si ma visam cumparandu-le pe toate!
Imi aduc aminte ca a trebuit sa o ajut pe mama o saptamana la treburile casei, sa imi dea bani sa cumpar CD-ul ala. Si ce e si mai culmea. Din cele 13 melodii, asta era singura pe care o stiam. Dar nu ma interesa. Vroaim sa o am, sa o ascult de fiecare data cand imi doream.
Parca si acum retraiesc fericirea ce m-a cuprins cand, plecand de la scoala, mi-am mai numarat inca o data banii, sa fiu sigura ca nu ma duc acasa cu mana goala:)
Daca as fi stiut eu ca o sa apara YouTube..sau DC++ sau Utorrent? Nu m-ar mai fi avut maica-mea la mana o saptaman intreaga, as fi facut altceva cu gramada aia de bani pe care am dat-o pe un amarat de CD, nu as mai fi stresat-o zi de zi pe tanti vanzatoarea cu " ce ati mai primit nou?"...si totusi..as fi ramas cu o amintire in minus.
Pana la urma tot ce facem, oricat de pueril ni se va parea la un momentdat, ne face sa fim noi, oamenii de azi...

1 comentarii:

Comment by Zamfir on 23 octombrie 2012 la 22:29

CD-ul a fost o etapă. Şi eu eram fericit, la un moment dat, cu cele "peste o sută de CD-uri cu muzică bună"!!! Acum, totul e trecut în mp3 şi la îndemână!
A propos: primul CD cu Bernstein (West Side Story!) l-am cumpărat când nu ştiam unde îl voi asculta!

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...