Sa-l gasim pe Mihai!

Publicat de Adina on sâmbătă, septembrie 17, 2011

Suna telefonul. Numar necunoscut. Detectez un Cosmote. Raspund.

-Alo!
-Alo, Mihai?
Hm..tocmai iti raspunse o voce de fata. De ce intrebi de Mihai? Ma rog....
-Nu. Nu e nici un Mihai aici.
-Cum nu? Asta e nr lui!
-Cu siguranat nu e si nr lui, ca e deja al meu, de mai bine de 4 ani.
-Nu cunoasteti nici un Mihai?
:)))Ha ha ha! Pai si daca cunosc, oare cu ce il ajuta pe el?
-Domnu', imi pare rau, dar ati gresit numarul!
-Bine, imi cer scuze.
Inchide.

Trec 10 minute. Iar suna telefonul. Acelasi numar. Raspund din nou:)
-Tot la mine ati sunat. Mihai pe care il cautati nu e aici.
El, parca si mai bulversat, ma intreaba cu o voce tremuranda..
-Mihai?
Nu stiam ce reactie sa mai am. Dar omul parea chiar disperat.
-Domnul...
-Donsoara, unde sunteti acum?
De ce l-ar interesa oare coordonatele mele exacte?
-In Timisoara
-Pai si Mihai nu e acolo?
-NUUUUUUUUUUUUU!Ati gresit numarul. Nu e nici un Mihai aici.
-Ma scuzati!Si inchide.

Nu trec ALTE 10 minte. Iar suna telefonul. Da...prietenul meu care il cauta in disperare pe Mihai.Raspund iar.

-Da!
-Mihai?
:)))Deja ma amuza intrebarea asta?:)))Ii raspund razand:
-Nu. V-am mai spus pana acum. Ati gresit numarul. Si daca tot la numarul asta o sa il cautati pe Mihai, tot de mine o sa dati. Asa ca verificati exact ce numar ati format!
-Donsoara, eu il am pe Mihai salvat in agenda di la telefon(detectez un moldovean). E prietenul meu. Acu' io nu stiu di ce raspundeti dumneavoastra la numarul asta!
-CA E NUMARUL MEU DE 4 ANI, DE AIA RASPUND!
-Donsoara, nu va enervati!
:))))))))))sa nu ma enervez!!! Ma suni de 3 ori, intrebi de fiecare data de Mihai, iti spun ca ai gresit numarul, si tot eu sa nu ma enervez????
-Va rog nu ma mai sunati. Clar e numarul gresit!La revedere!
Si de data asta ii inchid eu.

Si iar suna....dracu' ii mai raspunde acum!
Deci, Mihai, daca stii ca tre' sa te sune Costel(asa imi zise ca il cheama), suna-l tu, te rog! Ca deja isi consuma toata minutele cu mine, si pe tine tot nu te gaseste!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...