Recomand River Deck

Publicat de Adina on duminică, septembrie 18, 2011

Aseara am ales unde sa mergem: River Deck. Mi-am dat seama ca imi era dor de ceva in genul asta. Muzica, lume multa, agitatie,cozi la baie and all the stuff:)


Bine, pentru a ajunge sa apreciez River Deck-ul la adevarata valoare, a trebuit prima oara sa mergem intr-un anume loc din Complex :o amestecatura de studenti in primul an plin de hormoni, alti oameni care isi intinsesera masa printre sticlele de bere ca la pomana si oameni...care nimic. Nu faceau nimic. Cred doar ca respirau!
Buna decizie, zic eu!Am dansat, am ras, am socializat. Parca si uitasem sa fac asta!:)
Va recomand locul(vara viitoare, poate, ca din cate am inteles, gata, si-a terminat prestatia pe vara asta)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...