Sa comentam muzica

Publicat de Adina on sâmbătă, septembrie 17, 2011

Am observat, de fiecare data cand ascult o melodie pe youtube, exista o adevarata manie a comentariilor si comentatorilor, implicit :)
Si acestia se impart in 3 categorii mari si late:
1. Aia care scriu "thumbs up if you're listening to this in 2011"
astia de regula sunt vanatorii de like-uri. 
2. Aia carora pe place piesa respectiva
3. Aia carora NU le place piesa respectiva.




Cei din prima categorie sunt pasnici. Ei isi vad de treaba lor. Sunt intr-un continuu recensamant al like-urilor si nimic mai mult. Nu au timp sa se certe.:)
Ei, dar categoriile 2 si 3...sunt un adevarat deliciu.Oamenii aia chiar se implica:). De multe ori imi dau impresia ca EI au creat piesa aia:)
Atat de mult suflet pun, atunci cand incearca sa ii convinga pe "dislikers", ca "e cea mai tare, frate!". Recurg chiar si la amenintari la adresele mamelor, surorilor si altor categorii de femei din viata lor!
Ce nu inteleg eu...traim intr-o lume libera. Fiecare are dreptul la exprimarea propriei pareri, da? Sau cel putin in lumea asta cred eu ca traiesc. Daca nu e asa, please let me know:)
Atunci, de ce nu ne exprimam fiecare parerile, in voie, fara sa fie nevoie de fiecare data sa ne certam cu cineva pentru asta la cutite?
Suntem peste 6 miliarde de oameneni. Nu putem fi toti la fel...si nici nu ar fi bine, zic eu. Ei, atunci fiind diferiti, e normal si logic sa avem si gusturi diferite. De la muzica pana la ce vrem de la noi.
Degeaba imi dau eu duhul incercand sa il conving pe Gheorghita ca nu stiu ce manea nu e "tata lor", sau ca "November rain" de la Guns'n'Roses e o melodie care mie personal chiar imi da sentimentul de...muzica. Nu, nu are rost sa ma chinui. Pentru ca nu o sa ajung decat sa ma enervez, sa ma cert...iar parerea lui tot nu o schimb!
Asa ca, hai mai bine sa ascultam mai mult muzica, si sa o comentam mai putin!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...