Pitzipoance.net is back

Publicat de Adina on sâmbătă, august 20, 2011

www.pitzipoance.net is back! Un site drag mie, pe care l-am urmarit intr-o perioada aproape in disperare, s-a relansat de azi!Din cate am inteles, a fost "un pic" spart de niste indivizi. Ma si gandeam: fratele meu, doar nu s-or fi aciuiat toate pitzile alea de langa sobele de teracota si din baile cluburilor, au facut ele un meeting..si au elaborat un plan de hacker-eala. Asta era culmea culmilor!!! M-as fi simtit jignita...ca eu nici nu stiu bine ce e aia Java, HTML si alte litere din astea adunate(nu stiu ce treaba au ele cu site-urile, hackerii and stuff, dar suna pompos:)),iar ele, blondinele pamantului ajung sa sparga site-uri!!!!Dar se pare cel/cea/cei/cele care au facut asta, nu a fost o hoarda de teracostiste! O sa dorm mai mandra de mine la noapte!


Anyway, ideea era, welcome back! :) Unele dintre motivele mele zilnice de amuzament copios au revenit :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...