Fucking Monday!

Publicat de Adina on luni, august 22, 2011

Cand incepui eu de dimineata sa blestem lunea asta, cred ca avusai o presimtire:). Dupa ce statui 8 ore la lucru pe o caldura care ar produce invidii si  in randul locuilorilor din Sahara, vin si eu ca omu' acasa. Fuga fuga, nu se alta, da' ma rodea o foame..de nu vedeam clar.
Nici nu stiu cum ajunsai acasa..."inertia"cred ca e singura explicatie :)
Si cum ziceam...ajung in fata blocului, parchez, ies din masina...nu stiu cum dracu' da' imi pica telefonu' sub scaun. Si apleaca-te sa-l iei. Cu 1000 de dosare in brate, geanta, ochelari, chei...si cred ca si pe maica-mea o mai tineam...ma aplec. Si...supriza, imi cad toate cele din brate. Buuuun, zic! Trag aer in piept!!!Ah, si sa mai specific un lucru. Brata aia de dosare o aveam cu mine, pentru ca desteprul ala de Excel, azi se hotari sa aiba personalitate proprie. Si  mu stiu de ce, dar eu fusai cea care trebui sa i-o si suporte. Si pentru ca e el un smecher, nu imi salva nimic din munca mea de azi. Frumos! Microsoft(auzi ca astia l-au inventat), ti-am pus gand rau! Zic sa fugi mancand pamantul cand ma vezi!!!!!
Revenind in fata blocului...
.in timp ce ma chinuiam sa strang totul de pe jos, hop top, apare si vecina...care avea chef de "small talk". Ea asa e o draguta, dar in momentul ala si Brad Pitt daca ma intreba de vorba, isi asuma niste riscuri. Si ii raspund, timp in care imi adunam catrafusele, ma chinuiam si sa merg drept(parca era prima oara cand invatam sa merg pe tocuri), fusta mi se tot stramba..ce mai, veselie. Norocul meu ca stau la etajul 1. Ca de anu, asa un foc de tabara faceam eu cu tot ce aveam in brate!!!
Cand dau sa deschid usa...fericita ca ajung si eu acasa, hop pisicu' fuge afara. O vede pe vecina si...ce se gandi el "hai sa ma impreietenesc cu asta, ca daca voi fi dat afara din locuinta mea, macar sa nu imi caut multa vreme stapan. Plus ca m-am obisnuit cu zona". 
Stateam asa ca o caprioara belita in fata usii, gandindu-ma:sa fug dupa mat, sa las asteaz din brate, sa mananc(stomacul deja isi cerea drepturile), sa imi dau papucii joc. Ce sa fac???
Aruncai alea in mijlocul case, papucii peste, da-i fugi dupa mat, recupereaza-l, baga-l in casa, da-o doua la cur insotite de "nu-i voie", dezbracarea si....LA MASAA!!!!
Ei...si ghinionul meu daca s-ar fi terminat doar aici!!:)))
Scot ce aveam comestibil din frigider, ma asez tacticos...cand colo:"ma, da parca lipseste ceva..hmm....PAINEA!!!!" produs ce trebuia achizitionat in prealabil. Daaaaaaar, uitai.!!!!
Asa, ca ia-te frumos, Adina draga, si mars dupa paine!!!!!
Mai are rost sa va spun ca nu gasi la primul butic?Operatiunea"paine"in comparatie cu celalate fu mometul meu de noroc pe ziua de azi:)
Ma returnez eu acasa, mananc, parca ma mai calmez,incep sa vad lumea cu alti ochi...si ca dupa orice masa, ce face fumatorul? Savureaza o tigare!Ma duc pe balcon...intre timp imi amintesc ca mai aveam Cola. Dar, daca aseara m-ar fi dus si pe mine capul, as fi si bagat sticla de suc in frigider. Asa, bea boalca aia ce se facu, dupa o zi de stat in caldura!!!Cred ca si apa calda de la robinet era mai rece. 
Dar, cine are gheata...imi zic eu in gand, si imi si trag parca un zambet complice ;) Fug la congelator,iau porcaria aia de gheata, ma chinui sa scot cateva cuburi..cand nu stiu cum dracu' le apuc, nu le apuc, dar imi cad toate pe jos...
....
......
.......
Jizzus!!!!


Si? ce ziceti ca am facut? Oare cum am baut sucul? :)))) Rece sau cald?






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...