Nervi la prima ora

Publicat de Adina on miercuri, august 31, 2011


Ati observat ca de fiecare data cand te grabesti, intervine un anume factor, gen ” baba in reluare?”


Ei, asta mi s-a intamplat si mie in aceasta dimineata. Ma indreptam grabita spre serviciu…intru la magazin sa imi iau un pachet de tigari, cu banii in mana si ochii pe ceas. Inaintea mea o tanti cu parul mov si 200 de ani in spate, cauta nu stiu ce prajituri cu striatii. Ii explica de zor la doamna de la magazin, dar fara nici un sorti de izbanda. Doamna respectiva ii tot spune   ca nu au asa ceva si nici nu au avut vreodata. Dar te intelegi cu “movulica”?Ea tot pe a ei o tinea…iar eu simteam cum imi creste pulsul si imi cade parul. Pana la urma, doamna de la magazin ma serveste si o lasa pe madam sa isi caute prajitura vietii.
Ma indrept spre magazinul nr 2, sa imi iau alte trebuincioase…cu aceeasi graba…sau chiar mai mare. Si tot sper sa nu mai gasesc vreun nehotarat de om in fata mea. Ei, nici nu termin bine de gandit aceasta idee…ca…alta madam de varsta a treia…aceasta din urma cu un par rosu ca focu’. Ce cauta ea draguta? Vopsea de par…dar care sa nu fie rosie. Daaah! La un par rosu ca focul…poti sa iti iei vopseau vopselelor…tot rosul ala va triumfa. Exact asta incerca si vanzatoare sa ii explice? Dar aveai cui? Asta cred ca s-ar fi inteles perfect cu “movulica”. Daca nu ma grabeam, mai ca le faceam cunostinta. Dar na..pana la urma, tanti de la magazin ii zice ca ma va servi pe mine pana citeste ea toate instructiunile de folosire. Zis si facut. Cu cele trebuincioase, fug spre  lucru. Doar ma greabeam nu? 
Si asa reusesti sa te enervezi la primele ore ale diminetii, cand nici nu iti incepi bine ziua. ..
Voua va urez o zi buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...