Gata-i vara!

Publicat de Adina on miercuri, august 31, 2011

In aceasta seara tocmai am realizat un lucru...Si anume ca vara e pe final. Mai e o zi de vara. Dumnezeule! Cand a trecut?



Voi ce ati facut vara asta? Ca eu nu am facut nimic...chiar nimic. A fost o vara care a reusit sa imi spulbere toate asteptarile....Cam din toate punctele de vedere..Si parca presimt ca ii preda stafeta surorii ei mai maronii-toamna! Numai sa le prind, sa vezi ce le dau cap in cap pe amandoua, de o sa se sature sa se mai joace cu mine!
Inca o vara trecuta in care nu am vazut marea...Inca o vara parca special facuta sa imi dea lectii. Bun moment si-a gasit si ea. La 40 de grade cand se topeau si norii pe cer,ei ii ardea de "I told you so-uri". Inca o vara in care am crezut ca o sa cresc si eu mare...in sfarsit! Nu stiu de ce,dar atunci cand eram mica si ma imaginam cum o sa fiu cand voi fi mare..era vara. Nicioadata iarna sau alt anotimp din asta smiorcait!
Dar mai e o zi. Mai are timp sa se razgandeasca. Daca nu, sa vezi protestele dracu' ce le fac eu la iarna. In costum de baie umblu de nebuna pe strada, gratare cu mici si bere in weekend-uri,imi pun aer conditionat!
Acestea fiind spuse...o las in pace... deocamdata!:)Vorbim maine....:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...