Un nou început...?

Publicat de Adina on miercuri, octombrie 31, 2012



Cât de ușor îți este să o iei de la capăt? Din punct de vedere sentimental, din punct de vedere al locului de muncă, al stilului de viață?
Cât de mult privești înapoi în momentul în care ai hotărât sau s-a hotărât că nu mai e locul tău acolo?
Cât de multe cunoștințe iei cu tine când pleci pe un drum nou?
Câte planuri îți faci, crezând cu ardoare că toate o să se îndeplinească?

Sunt un om care se adaptează foarte ușor situațiilor noi ce apar. Nu mă îngrijorez că nu o să le fac față, pentru că...din păcate nu prea am altă soluție.
Dar nu îmi plac începuturile impuse, fără sentimente, fără cuvinte frumoase, fără nicio urmă de trecut lăsată în sufletul meu.

Tu cum reacționezi la schimbări? Cât de mult îți plac? Cât de puțin de afectează



2 comentarii:

Comment by Ramy on 31 octombrie 2012 la 21:24

personal, imi este foarte frica de schimbari majore, imi place sa merg la sigur....iau decizii importante foarte greu. si aici ma refer la decizii de tip despartire, schimbul unui job, schimbul locuintei etc....uneori am nevoie si de ani pt a-mi face curajul necesar pentru a inainta pe strada mea.... de cele mai multe ori cand inaintez raman surprinsa ca a fost asa usor dupa, ca nu a fost asa rau dupa, ca sunt mai fericita dupa....as vrea sa am curajul de a face mai usor anumite schimbari...asta este, fiecare are felul lui de-a fi, caracterul lui...nu ne ramane decat ca fiecare sa lucreze cu propriul fel de-a fi.
http://ramy-s.blogspot.com/

 
Comment by AdinaSega on 31 octombrie 2012 la 22:48

Ramy cam așa e. Bine, când vine vorba de schimbări majore, cred că tuturor ne este greu... Ca e vorba de ceva nou, nu știm exact cum evoluează lucrurile..

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...