Femeia la volan

Publicat de Adina on marți, octombrie 30, 2012


De când mă știu cu carnetul de condus în mână, la auzul sintagmei femeie la volan, nu asociez fața bărbaților decât cu niște strâmbături, care diferă de la caz la caz. Zilnic conduc aproximativ 20 de km în oraș și se întâmplă să mă aflu în trafic la cele mai aglomerate ore posibile: dimineața și după amiaza.
Mi-a fost dat să văd tot felul de șoferi: agresivi în trafic, adormiți, nehotărâți, nepoliticoși, excesiv de politicoși, grăbiți, începători.
Sincer aș vrea să vă spun că nu am văzut o prea mare diferență între modul în care șofează o femeie sau modul în care șofează un bărbat. În schimb, recunosc deschis: mă cam îngrijorează șoferițele 50+ și permanent. Marea majoritate au obținut carnetul de conducere cu 10-12 ani în urmă, nu au avut timpul și vârsta să își formeze reflexele necesare, astfel că în cele mai multe cazuri semnalizarea, asiguratul când intră de pe o bandă pe alta și semnele de circulație sunt doar niște mituri urbane pentru ele și nicidecum niște reguli elementare pe care trebuie să le conștientizeze în momentul când pun piciorul pe pedala de accelerație.

Ca și bărbați șoferi, am observat că posesorii de Logan nou, 55+ și bască ceasușistă fac pereche bună cu doamnele cu permanent mai sus menționate. Marea majoritate sunt foști proprietari de Dacia 1300, care mergeau pe principiul:dă-o dracu, dacă o lovesc o repar cu ranga și dau asigurarea. Și cu asta basta!

În rest suntem egali! :)

Voi ce părere aveți despre femeile care conduc?





4 comentarii:

Comment by Crismaryblog on 30 octombrie 2012 la 19:15

Ai deschis cutia pandorei :) EU sunt de parere ca nu exista barbati si femei , exista soferi buni sau prosti indiferent de sex .. Am vazut si doamne tute dar nici cu unii domni nu mi-e rusine..

 
Comment by AdinaSega on 31 octombrie 2012 la 00:14

Sunt perfect de acord cu tine. Dar mulți bărbați nu văd lucrurile așa...

 
Comment by Unknown on 31 octombrie 2012 la 22:24

Nu judeca oameni după aparente, gen basca în cap şi par permanent, în general bărbaţii fac accidente din bravura , exces de zel sau viteza iar femeile fac cele mai stupide accidente sau caraghioase.

 
Comment by Unknown on 31 octombrie 2012 la 22:27

Nu judeca oameni după aparente...bărbaţi fac accidente din exces de zel...viteza femeile fac accidente stupide şi caraghioase

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...