Dacă aș câștiga la loto...

Publicat de Adina on vineri, octombrie 12, 2012

De mică mă tot bântuie o întrebare adresată mai mult retoric : Ce aș face dacă aș câștiga la loto? Nu de alta, dar nu mi-am deplasat niciodată fizicul la o prăvălie din aia comunistă și cu gratii la geam, pentru a-mi achiziționa un bilet. Cred că aș avea mai multe șanse să nu mă calce un trec de mare viteză în timp ce sunt legată cu funii și lanțuri pe calea ferată, decât să nimeresc tocmai eu, alea 6 numere.






Dar haideți să fac totuși un exercițiu de imaginație, să mă gândesc că am fost drogată și pusă să îmi aleg 6 numere și culmea culmilor, am mai și câștigat.

Deci, stau eu frumos duminică seara în fața teveului, cu biletul în mână și cu sufletul la gură și aștept extragerea. Și mare minune. Chestia aia sugătoare de numere le-a extras pe ale mele. Șoc și panică. Bă, ești prost? Mai spune-le o dată. Și prostu' parcă mă aude și le repetă. Tot alea sunt. Hmmm...Cred că prima oară m-aș gândi dacă există vreo persoană în viața mea care are chef de glume din astea. Nu îmi vine niciuna în minte care să și fie dispusă în a depune ditamai efortul, în a îi contacta pe ăia de la televiziune și a organiza tot.
Așa că îmi dau seama că sunt fericita posesoare( nu încă) a milioanelor de euro. 

Încep să caut pe internet plaje părăsite și date spre adopție. Blochez site-ul de la Meli Melo cu comenzi, mă auto proclam președinte într-o țară africană și deja iau legătura cu tirurile să ducă niște transporturi de mâncare acolo, adopt toți cățeii și pisicile și cumpăr toată mâncarea de animale din lume, mă programez pentru o operație de lungire a picioarelor, le cumpăr case și mașini prietenilor, îi trimit pe ai mei în Jamaica să aibă o viață chill, îmi iau iubitul de mână și ne mutăm în Brazilia să devenim exotici.

Acum revenind la realitatea, îmi dau seama de ce nu am șanse să câștig la Loto. Cu astfel de dorințe, ce fel de inspirație se riscă să îmi șoptească numerele magice?

Tu? Ce ai face dacă ai câștiga la loto?

4 comentarii:

Comment by Zamfir on 14 octombrie 2012 la 15:06

Nu e rău să visezi, să-ţi imaginezi cum ar fi dacă ..., dar, să nu cazi în păcatul de a confunda visele cu realitatea!

 
Comment by Adina on 14 octombrie 2012 la 16:00

În cazul ăsta chiar nu am cum :))

 
Comment by Shuvyx on 17 octombrie 2012 la 02:56

as omori toti cainii fara stapan! :)))) muahahaha....

 
Comment by AdinaSega on 17 octombrie 2012 la 21:31

Ah, mai punem o dorință pe listă! M-aș face președinte și i-aș băga la zdup pe ăia care-s răi cu animalele! :))

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...