11 întrebări

Publicat de Adina on duminică, august 05, 2012

Rezolvând leapșa


Deoarece la ora 12 noaptea Kathy a ținut morțiș să îmi reamintească de o leapsă nerezolvată, m-am gândit să îi dau curs invitației..nu de alta, dar eu una cred în puterea blestemului :D
Așa că e cazul să purcedem.
Mai sus menționata mi-a aruncat câteva întrebări....11 la număr, să fiu mai exactă, iar ele așteaptă răspuns. Here we go!



1.La ce te gândeşti acum?
Parcă ești Facebook!=)) La nimic în mod special,poate la faptul că mă cam cheamă patul în brațele lui :D
2.Capşuni sau banane?
Căpșuni
3.Care e ultima carte citită?
Lupul singuratic-Herman Hesse
4.Care e ultimul film văzut?
Nu mai știu cum îi zice. Un film de groază cu un copil-stafie(ăștia mi se par cei mai horror)
5.Care e actorul favorit?
Ryan Gosling
6.Care e ultima melodie ascultată?
Guns'n'Roses-Don't cry
7.Roşu pasional sau negru dantelat?
Roșu categoric! :D
8.Apă sau bere?
Bereeeee!!!My favourite!
9.Dacă ai avea voie să-ţi doreşti ceva ce va schimba lumea, ce ţi-ai dori?
Mute zâmbete...pentru toata lumea. Că atunci ar însemna că e bine.
10.La ce te gândeşti înainte să adormi?
Să-mi bag ceva, în 5 ore mă trezesc!!!!
11.Îţi doreşti o casă pe plajă sau una la munte?
Plajăăăăăăă! Iubesc apa!

2 comentarii:

Comment by Kathy on 5 august 2012 la 20:17

Madam... vezi că mai ai câteva reguli. sunt în prima parte a lepşei.

 
Comment by Adina on 7 august 2012 la 19:13

Sunt o rebelă,le-am încălcat=))

 

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...